Vi får bare vente og se.Off :-( kjenner til skuffelsen!! :-( håper det klaffer neste måned! Hold ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får bare vente og se.Off :-( kjenner til skuffelsen!! :-( håper det klaffer neste måned! Hold ut!
Brukte dere lang tid på de barna dere har? Hvor gamle er de?Vi får bare vente og se.
ÆsjDet er nok ikke grunn til å håpe før jeg har kommet til 12 dpo med høy temperatur og ingen spor av blod.
Som vanlig fikk jeg altså tempfall og spotting i dag, så da er alt som det vanlige og jeg er ikke gravid.
Vi brukte hhv 18 mnd og 8 mnd på de vi har.Brukte dere lang tid på de barna dere har? Hvor gamle er de?
Det går greit, jeg tar det ikke så tungt egentlig. Jeg har på et vis begynt å gi opp. Vi har prøvd siden november 2012 på dette tredje barnet. Vi lykkes etter bare et halvt år, men det ble sa 5+2. I juni 2013.Æsj. Håper du får en ok dag på jobb
![]()
Deilig! Ligger fortsatt i senga.. har sovet mye bedre nå i siste del av ferien - endelig roet litt ned tenker jegGod morgen alle sammen. Har sovet lenge i dag alle mann
. Hva er deres planer i dag?
![]()
Ok.. da har det ikke vært så lett de andre gangene heller da..! Håper håper håper at det klaffer for dere snart!Vi brukte hhv 18 mnd og 8 mnd på de vi har.
Vi har alltid begynt å prøve når jeg har fått igjen mens etter fødsel, og regner derfor prøvetid fra det.
Eldste er 6,5, yngste snart 4.
Skjønner. Det er tøft dette herDet går greit, jeg tar det ikke så tungt egentlig. Jeg har på et vis begynt å gi opp. Vi har prøvd siden november 2012 på dette tredje barnet. Vi lykkes etter bare et halvt år, men det ble sa 5+2. I juni 2013.
Dagen i dag er derfor bare... Jaja. Lei. Men ikke veldig tung dag, bare... Lei
Nei, jeg har jo ikke helt god el, og mannen ikke helt topp sædkvalitet, så helt lett er det ikkeOk.. da har det ikke vært så lett de andre gangene heller da..! Håper håper håper at det klaffer for dere snart!
Så deiligDeilig! Ligger fortsatt i senga.. har sovet mye bedre nå i siste del av ferien - endelig roet litt ned tenker jegvi skal pakke litt og reise på hytta til snøen :-D du da?
Travel som vanlig duFordi jeg er så rund og god[:D][:D][:D]
Skjønner det ikke, men quota feil.. se overFordi jeg er så rund og god[:D][:D][:D]
Var det til meg du skulle quote? He heTravel som vanlig duhøres bra ut!
Ja.. quoter deg hver gang, men kommer opp feil :-(Var det til meg du skulle quote? He he. Vi må holde oss litt opptatt
. He he
. Farmor trenger en del hjelp, så må gjøre det beste jeg kan
.
Oi! Så bra! Jeg gikk opp 3 kg i jula :-(Da hat jeg vært med Jm. Ikke gått opp mer enn ca 0,5 kg de siste 4ukene. Og det med jul innimellom. Hurrahadde jo gått opp så mye til forrige gang. Så fremdeles ca +15kg 32+1
![]()
Var noe slikt jeg hadde forventet jeg og. Så ble helt satt utOi! Så bra! Jeg gikk opp 3 kg i jula :-(
Ser den!Var noe slikt jeg hadde forventet jeg og. Så ble helt satt ut![]()
Er jo 2mnd igjen så synes at 15kg er mer enn nokSer den!![]()