Siden det er så mange nye nick her nå...

Minismurf

Gift med forumet

...så starter jeg denne tråden og lurer jeg på hvorfor du har valgt akkurat det nicket du har??

Hehe mitt er så enkelt som at jeg drømte om å få barn..så da ble det drømmeren..[8D]

jeg har ikke byttet og vil nom alltid bruke dette..... heter Tonje.... og er jente [;)]

Når jeg meldte meg inn her, visste jeg ikke helt hva jeg skulle kalle meg, så det ble for- og etternavn (annickenvalseth) men jeg syns etter hvert at dette ble litt vel lite anonymt. Jeg har alltid blitt kalt Nicken av vennene mine, derfor, ganske enkelt, mammanicken [:)]

Shauri kommer fra filmen Stargate hvor en av karakterene heter Sha'uri.

Har brukt nicket mitt i ca 10 år.

Ja, jeg er sci-fi nerd!

Jeg har det samme nicket som jeg har hatt hele tiden.

Jeg hadde en katt som ble 16 år, og den døde for et par år siden. Navnet på den var Snøball; hvit som snø og rund som en ball [:D] Og den var min baby på den tiden.

Nicket mitt er fra den, men hvorfor det ble engelsk vet jeg egentlig ikke [:D]

Fordi mannen min har baller, og jeg bruker klorin når jeg gjør rent nedi doen!

Fordi jeg er så rund og god[:D][:D][:D]

byttet til purken fordi e er lei av ninusse. Eposten min er purken.

Fordi Summer_mom07 ikke passet lenger syns jg. Siden jg fikk ei lita prinsesse til på vintern. Så da blei det mammatil2prinsesser[:D]

hvorfor mitt nick?

joda det er vel kanskje fordi jeg er tildels klarsynt og bestevennina mi sier ofte when and why?
da svarer jeg ofte når jeg for tid og hvorfor det tar tid.

Fordi vi så gjerne ønsket oss et lite gull, og da vi fant ut at jeg var gravid ble det jo baby i 09... Derfor gullemitt09 [:D]

fordi hesten min heter Tricolore, og blir kalt trico.. Så var det det jeg kom på i farta.. [:D]

Alltid hett det samme, jeg er mamma og heter Camilla, alltid blitt kalt milla [:D]

Fordi jeg skulle få en liten....og da ble det lykkelitensnart

Den første hunden min het Namba Hopeapallo på stamtavla. Selv om hun ble kalt Pallo, men jeg syntes Namba var så fint så derfor kalte jeg meg det da jeg debuterte på internett for mange år siden og siden har jeg bare vært namba.[:)]

Back
Topp