Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fikk ikke jeg lov til.Jeg dusjet i sta når det blinket ute.
Tror ikke jeg har sett no på en stund neiDet fikk ikke jeg lov til.
Det har roet seg ned nå, sant?
Men nå må vi legge unger.
Har det sluttet å tordne er det vel bare å gå i dusjen daAkkurat nå er det større fare for at vinduene blåser inn, de svarer. Det har vel ikke blinket på ei stund. Jeg fryser i marg og bein her under pleddet mitt, jeg gjør det i slikt vær. En dusj hadde gjort seg.
Bare masse vind nåHar det sluttet å tordne er det vel bare å gå i dusjen da
Men da er det da ikke noe problemBare masse vind nå
Ser revenge på netflix. Du da?Hva gjør dere i kveld da?![]()
Sitter å kjeder meg har vært å gått meg en snartur ut i drittværet. Nå sitter jeg å glaner på tv. S.H.I.E.L.DHva gjør dere i kveld da?![]()
Narnia på TVNorgeHva gjør dere i kveld da?![]()
Obs!!!!!Sitter å kjeder meg har vært å gått meg en snartur ut i drittværet. Nå sitter jeg å glaner på tv. S.H.I.E.L.D
Ser på nattpatruljenSer revenge på netflix. Du da?
Deilig med en tur utSitter å kjeder meg har vært å gått meg en snartur ut i drittværet. Nå sitter jeg å glaner på tv. S.H.I.E.L.D
Den er finNarnia på TVNorge![]()
Men nå er det for sent.Men da er det da ikke noe problem![]()
Ja var godt, men litt kaldt. Sitter mest å irriterer meg over den teite tanta som dukker opp hver mnd. Vært litt lett på gråten de siste dagene. Er mest lei...skjønner jo kanskje at det er på tide å gjøre denne gåingen til alvor å øke intensiteten etterhvert. Må gå ned minimum 10 kg men helst 20-30 så kanskje det klaffer. Akkurat nå tror jeg at jeg er for overvektig og det er derfor jeg ikke blir gravid.Ser på nattpatruljen. Blir film etterpå kanskje
.
Deilig med en tur ut
Den er fin.
Har dere noe film tips?. Lyst til å se en film
![]()
Følger du med på shield?Obs!!!!!
TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ny dekoder, og dermed må vi aktivisere serieopptaket på nytt
Hvor lenge har du prøvd nå, og har du vært på utredning?Ja var godt, men litt kaldt. Sitter mest å irriterer meg over den teite tanta som dukker opp hver mnd. Vært litt lett på gråten de siste dagene. Er mest lei...skjønner jo kanskje at det er på tide å gjøre denne gåingen til alvor å øke intensiteten etterhvert. Må gå ned minimum 10 kg men helst 20-30 så kanskje det klaffer. Akkurat nå tror jeg at jeg er for overvektig og det er derfor jeg ikke blir gravid.
Å ja!!Følger du med på shield?![]()
Nei. Har bare prøvet siden mai/juni. Så begynner vel å bli på tide å bestille time til fastlegen om man skal få time i den tiden. Har ca 1,5 mnd ventetid for å få time til henne...Hvor lenge har du prøvd nå, og har du vært på utredning?
Kun sett et par episoder. Men kpm aldri inn i den. Men tror den er på netflix?Å ja!!
Uff daJa var godt, men litt kaldt. Sitter mest å irriterer meg over den teite tanta som dukker opp hver mnd. Vært litt lett på gråten de siste dagene. Er mest lei...skjønner jo kanskje at det er på tide å gjøre denne gåingen til alvor å øke intensiteten etterhvert. Må gå ned minimum 10 kg men helst 20-30 så kanskje det klaffer. Akkurat nå tror jeg at jeg er for overvektig og det er derfor jeg ikke blir gravid.