Felles skravle 2015

skjønner.. vi må nesten se familien til jul :-) det er en vane nå..
Det ble en vane.

Men vi flyttet.

Nå ser vi min familie uten å kjøre langt. Og prioritere hans andre tider på året. Og i år kommer jo svigermor om en dag eller to

Det ble en vane.

Men vi flyttet.

Nå ser vi min familie uten å kjøre langt. Og prioritere hans andre tider på året. Og i år kommer jo svigermor om en dag eller to
:-) høres bra ut! Vi har ingen planer om å flytte foreløpig, selv om begge våres familier er på østlandet

Og så er det morgen.

Jeg har ferie, utover å se etter mail det står haster på en gang i løpet av dagen.

Jeg skal bytte noen julegaver, og få tatt progesteronprøve hos gyn. Mamma passer ungene, for at jeg skal slippe å dra dem på moa i dag. Det kunne jeg gjort, men ikke til gyn...
God morgen! Greit å få gjort unna noen ærend da! Vi skal kjøre hjemover idag.. blir vel en 7 timer i bil iaf..
God morgen alle :) sovet godt?

:-) høres bra ut! Vi har ingen planer om å flytte foreløpig, selv om begge våres familier er på østlandet
Vi flyttet etter barn nr to kom, det er greit å bo nær familie. Barnevakt

Ehm. Hallo =)
Jeg datt plutselig inn her jeg visst :)

God dag damer. Hvordan har dere det i julen? Er på jobb i dag, men postbilen har kjørt seg fast så kommer meg ingen vei. Han blokkerer den.

God dag damer. Hvordan har dere det i julen? Er på jobb i dag, men postbilen har kjørt seg fast så kommer meg ingen vei. Han blokkerer den.
God morgen!
Joda, her er det stille og rolig. Min eldste har fri fra barnehagen idag, så nå sitter vi begge og nerder, men minstemann sover duppen sin ute i vogna. SElv skulle jeg ønske natten hadde flere timer til soving, er _trøtt_ idag!

Hva jobber du med, siden du ikke kommer deg forbi pga fastsittende postmann?

Back
Topp