Lillefrø15
Forumet er livet
AbsoluttVeldig koselig. Deilig å slappe av og slippe å tenke på matlaging og husarbeid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttVeldig koselig. Deilig å slappe av og slippe å tenke på matlaging og husarbeid![]()
Hørtes alreit utVeldig koselig. Deilig å slappe av og slippe å tenke på matlaging og husarbeid![]()
Absolutt![]()
Livet her på sofaen er helt supertHørtes alreit ut![]()
God morgenGod morgen. Noen planer i dag?
![]()
KoseligGod morgeni dag blir det ã kjøre litt rundt å besøke forskjellig tenker jeg. Hva med deg?
Her vi er på besøk er -18 grader. Hjenne var det -1/-2 ca. Så for meg er dette kaldtKoselig. Tenkte jeg skulle gå meg en tur om ikke det er over 10 minus
. Vaske litt klær og ordne litt og ha familie kveld med gutta mine
![]()
Det er veldig kaldt.. Var 14 her i går, ikke sett hva det er ute nå endaHer vi er på besøk er -18 grader. Hjenne var det -1/-2 ca. Så for meg er dette kaldthåper ikke vi skal være ute
Var visst litt mildere i dag. "Kun" -16. BrrrrrrDet er veldig kaldt.. Var 14 her i går, ikke sett hva det er ute nå enda![]()
Var visst litt mildere i dag. "Kun" -16. Brrrrrr
Det er 11 minus herCa null her
-12 her, så det blir en liten skitur tenker jegDet er 11 minus her, så ingen gåtur i dag.. Ikke er det sol heller, men snøen er her fortsatt
![]()
God tur-12 her, så det blir en liten skitur tenker jeggubben og bikkja flyr vel av gårde, så jeg får gå med mamma eller pappa tenker jeg ;-)
Takktakk! Tilbake nåGod tur![]()
Var det en kjekk tur?Takktakk! Tilbake nå![]()
Hvordan gikk det med bekkenet?Takktakk! Tilbake nå![]()
Var det en kjekk tur?![]()
Veldig kjekk turHvordan gikk det med bekkenet?![]()
Selskap hos mamma og spise kalvesteikGod morgen. Noen planer i dag?
![]()