Det ble en vane.skjønner.. vi må nesten se familien til juldet er en vane nå..
Men vi flyttet.
Nå ser vi min familie uten å kjøre langt. Og prioritere hans andre tider på året. Og i år kommer jo svigermor om en dag eller to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble en vane.skjønner.. vi må nesten se familien til juldet er en vane nå..
Det ble en vane.
Men vi flyttet.
Nå ser vi min familie uten å kjøre langt. Og prioritere hans andre tider på året. Og i år kommer jo svigermor om en dag eller to
Og så er det morgen.
Jeg har ferie, utover å se etter mail det står haster på en gang i løpet av dagen.
Jeg skal bytte noen julegaver, og få tatt progesteronprøve hos gyn. Mamma passer ungene, for at jeg skal slippe å dra dem på moa i dag. Det kunne jeg gjort, men ikke til gyn...
God morgen alleGod morgen! Greit å få gjort unna noen ærend da! Vi skal kjøre hjemover idag.. blir vel en 7 timer i bil iaf..
Vi flyttet etter barn nr to kom, det er greit å bo nær familie. Barnevakthøres bra ut! Vi har ingen planer om å flytte foreløpig, selv om begge våres familier er på østlandet
Ja, ikke så verst.. i 5-6 timer i alle fall! Enn du?God morgen allesovet godt?
Jepp.. vi får se hvilket behov som melder seg etterhvert ;-)Vi flyttet etter barn nr to kom, det er greit å bo nær familie. Barnevakt
Sovet godt jaGod morgen allesovet godt?
Sovet som en stein i 9 timer jeg nåJa, ikke så verst.. i 5-6 timer i alle fall! Enn du?
Mer vil man da gjerne alltidSovet godt ja. Men kunne gjerne sovet mer
. Du da?
![]()
Planer i dag?Mer vil man da gjerne alltidmen godt ja
![]()
Kjøre hjem fra julebesøkPlaner i dag?![]()
Helt herlig det!Ehm. Hallo =)
Jeg datt plutselig inn her jeg visst![]()
litt uvant da, det må jeg innrømmeHelt herlig det!
God morgen!God dag damer. Hvordan har dere det i julen? Er på jobb i dag, men postbilen har kjørt seg fast så kommer meg ingen vei. Han blokkerer den.
God dagGod dag damer. Hvordan har dere det i julen? Er på jobb i dag, men postbilen har kjørt seg fast så kommer meg ingen vei. Han blokkerer den.
Hyggelig det da!Ehm. Hallo =)
Jeg datt plutselig inn her jeg visst![]()
Bare bra jul herGod dag damer. Hvordan har dere det i julen? Er på jobb i dag, men postbilen har kjørt seg fast så kommer meg ingen vei. Han blokkerer den.