Felles skravle 2015

Jeg hadde nevnt willow tree figurer, ryggsekk, le creuset kjele, bøker , gavekort på favorittbutikken + penger til Oslotur, alt det fikk jeg + mye mer.
Heldig du er:) fikk bare fine ting jeg og:)
Blant anner en stor hvit bilderamme - my first year. Med ruter for hver mnd i ett år:) og voksi move pose til bilstol. Strikket lue og "sko" som matcher. Toalettmappe, mascara, polaroid kamera, morgenkåpe, penger, og forskjellig annet jeg ikke kommer på nå:)

Whaaat? Synes 5 minus er mer enn nok. Får ikke opp dørene på bilen som står ute :p helt igjenfrosset hele bilen
15 her også - men i Molde kjennes -5 som -20 pga luftfuktigheta.. derfor bildørene fryser lettere også!

jeg ønsker meg bare av noen, med andre ord de som spør.
Men det er jo de samme hvert år så de vet jo hva jeg liker og ikke.
Men jeg hadde ikke svar til dem som spurte, og noen tror de kjenner meg. Svigermor vet jeg liker pledd. Hun vet åpenbart ikke at jeg ikke synes jeg trenger flere. Ungene fikk hvert sitt i fjor, jeg har fått minst ett, trolig to før det jeg fikk i går. Vi hadde allerede før disse det vi trengte av pledd. Jeg elsker pledd, men bruker ikke 7 om gangen... Et i hver sofa holder, og et par ved siden av til ungene/gjester.

Andre på samme vis, eller bommer litt mer.

Men mye fint altså, absolutt. Bare rett og slett litt for mye unødvendig eller ting som neppe blir brukt.

Noen som sa hormonell?

Det er 1. juledag i dag.
Endelig får jeg sette meg ned med TV'en og det er reklame.
På denne dag er det bare reklame for veldedeighetsforeninger.
Jeg sitter og har problemer med å se på grunn av tårer etter reklamen for prematur foreningen..

Noen som sa hormonell?

Det er 1. juledag i dag.
Endelig får jeg sette meg ned med TV'en og det er reklame.
På denne dag er det bare reklame for veldedeighetsforeninger.
Jeg sitter og har problemer med å se på grunn av tårer etter reklamen for prematur foreningen..
Både den, ønskebarn og noen til kan presse frem slikt hos meg...

Back
Topp