God morgen. Snødd sykt mye i natt, snø til knehøyde ca. Baaaaah
God morgenGod morgen. Kost med snø
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Snødd sykt mye i natt, snø til knehøyde ca. Baaaaah
God morgenGod morgen. Kost med snø
![]()
Koselig å gå på langrennGod morgenvi er på hytta og her er det også snø.. må teste langrennsformen senere idag.. spent på hvordan bekkenet reagerer på det ;-) planer for dagen?
Så koseligKoselig å gå på langrenn. Håper bekkenet spiller på din side
.
Lille gutt og jeg skal til min farmor, hans oldemor. Spise litt og hjelpe henne litt
![]()
Familieselskap fra rundt kl 3. Frem tilGod morgenvi er på hytta og her er det også snø.. må teste langrennsformen senere idag.. spent på hvordan bekkenet reagerer på det ;-) planer for dagen?
Familieselskap fra rundt kl 3. Frem til
Nå har det gått en goood del tid i snømåking![]()
Snømåking er ikke morroSkjønner.. kjedelig det, selv om det er kos med snø
Måking er et slit, men snø er gøy for ungene. Vi har en morfar/farfar, to fedre og fire unger ute. Først ski i hagen, nå akebrett.Snømåking er ikke morro![]()
Ser naboungene er ute. Morro for dem jaMåking er et slit, men snø er gøy for ungene. Vi har en morfar/farfar, to fedre og fire unger ute. Først ski i hagen, nå akebrett.
Definitivt.Her var det stille i dag.!
Absolutt.. hyttekos og strikking herHer var det stille i dag.!
Hva skal dere servere?Definitivt.
Vi har vært på besøk hele dagen, nettopp kommet hjem og må få litt orden på stua hvor det flyter av julegaver. For i morgen har vi middagsgjester.
Vet ikke, skal handle i morgen, muligens biff, det ordnet mannen i fjor. Vi blir vel 10 eller 11 inkl 4 unger, så vi får se.(var det i fjor også altså, gikk fint det)Hva skal dere servere?
Vi skulle hatt middagsgjester i dag,men pga sykdom ble det ikke noe av.
Er juleferie vet duHer var det stille i dag.!
At det er juleferie vet jegEr juleferie vet du![]()
Blir nok koselig.Vet ikke, skal handle i morgen, muligens biff, det ordnet mannen i fjor. Vi blir vel 10 eller 11 inkl 4 unger, så vi får se.(var det i fjor også altså, gikk fint det)
Er ikke bestandig like lett dersom man er på besøk, eller har besøkAt det er juleferie vet jeg![]()
Kan skravle likevel da.
NettoppEr ikke bestandig like lett dersom man er på besøk, eller har besøk
Det er nettopp det, på besøk sitter man og skravlet live, ikke på mobilen. Hjemmedager uten gjester blir jo noe annet. Vi får noen sånne etterhvertNettoppVært i familieselskap i hele kveld. Er ikke høflig å taste på tlf da
![]()
Ja, nå er jeg kommet hjemDet er nettopp det, på besøk sitter man og skravlet live, ikke på mobilen. Hjemmedager uten gjester blir jo noe annet. Vi får noen sånne etterhvert