Synes jeg å !I år hadde jeg bare nevt to ting, men ikke noe jeg virkelig ønsket meg. I år var det vanskelig å komme på noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg å !I år hadde jeg bare nevt to ting, men ikke noe jeg virkelig ønsket meg. I år var det vanskelig å komme på noe![]()
Jeg hadde nevnt willow tree figurer, ryggsekk, le creuset kjele, bøker , gavekort på favorittbutikken + penger til Oslotur, alt det fikk jeg + mye mer.I år hadde jeg bare nevt to ting, men ikke noe jeg virkelig ønsket meg. I år var det vanskelig å komme på noe![]()
Whaaat? Synes 5 minus er mer enn nok. Får ikke opp dørene på bilen som står uteHer er det 15 minus!
Heldig du erJeg hadde nevnt willow tree figurer, ryggsekk, le creuset kjele, bøker , gavekort på favorittbutikken + penger til Oslotur, alt det fikk jeg + mye mer.
15 her også - men i Molde kjennes -5 som -20 pga luftfuktigheta.. derfor bildørene fryser lettere også!Whaaat? Synes 5 minus er mer enn nok. Får ikke opp dørene på bilen som står utehelt igjenfrosset hele bilen
Sikkert samme her. Bor jo ved fjorden, og ikke så langt unna molde15 her også - men i Molde kjennes -5 som -20 pga luftfuktigheta.. derfor bildørene fryser lettere også!
Jepp.. det jeg mente ;-)Sikkert samme her. Bor jo ved fjorden, og ikke så langt unna molde
Men skikkelig irriterende med frosse dører :/
Er vanlig med 15 minus på vinteren herWhaaat? Synes 5 minus er mer enn nok. Får ikke opp dørene på bilen som står utehelt igjenfrosset hele bilen
Det kan skje her og. Men da nekter iallefall jeg å gå utEr vanlig med 15 minus på vinteren her
Men jeg hadde ikke svar til dem som spurte, og noen tror de kjenner meg. Svigermor vet jeg liker pledd. Hun vet åpenbart ikke at jeg ikke synes jeg trenger flere. Ungene fikk hvert sitt i fjor, jeg har fått minst ett, trolig to før det jeg fikk i går. Vi hadde allerede før disse det vi trengte av pledd. Jeg elsker pledd, men bruker ikke 7 om gangen... Et i hver sofa holder, og et par ved siden av til ungene/gjester.jeg ønsker meg bare av noen, med andre ord de som spør.
Men det er jo de samme hvert år så de vet jo hva jeg liker og ikke.
Her var det ett år -28 i flere mnd,det var pyton..Det kan skje her og. Men da nekter iallefall jeg å gå ut![]()
Men er du i bedre form da?Her var det ett år -28 i flere mnd,det var pyton..
Har vært ute en tur nå,jeg ig kengubarnet har testet nye lykten han fikk og spilt fotball.
Mannen har blitt syk..
Oi det er kaldt !!Men er du i bedre form da?
Det kommer seg litt etter litt heldigvisMen er du i bedre form da?
Så godt å høre!Det kommer seg litt etter litt heldigvis
Både den, ønskebarn og noen til kan presse frem slikt hos meg...Noen som sa hormonell?
Det er 1. juledag i dag.
Endelig får jeg sette meg ned med TV'en og det er reklame.
På denne dag er det bare reklame for veldedeighetsforeninger.
Jeg sitter og har problemer med å se på grunn av tårer etter reklamen for prematur foreningen..
For de som lurer på hvem reklame jeg snakker omBåde den, ønskebarn og noen til kan presse frem slikt hos meg...
God morgenGod morgen. Snødd sykt mye i natt, snø til knehøyde ca. Baaaaah