Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Blir emmaljunga på oss ogDe ble en emmaljunga city cross :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir emmaljunga på oss ogDe ble en emmaljunga city cross :-D
Hva er prampack?Takk, det tror jeg at jeg blirog mamma spanderte.. vi er heldige! Kjøpte prampack samtidig
![]()
Fraktebag til vogna hvor du får igjen på forsikringa om vogna blir skadet under flyturen (eneste godkjente - merke stokke men passer til de fleste vogner). Skal bl.a. til kypros i sommer, samt kommer til å fly litt ned til familie, så tenker det er greit å ha..Hva er prampack?![]()
Aah. Alt jeg ikke vet altsåFraktebag til vogna hvor du får igjen på forsikringa om vogna blir skadet under flyturen (eneste godkjente - merke stokke men passer til de fleste vogner). Skal bl.a. til kypros i sommer, samt kommer til å fly litt ned til familie, så tenker det er greit å ha..
Der fikk jeg dårlig samvittighet.
Ikke ha det, dere er syke.Der fikk jeg dårlig samvittighet.
Burde ha vært der selv nå
Ble noe knust eller kom all pynten opp?Ikke ha det, dere er syke.
Jeg angrer dertil, dette måndag gjøre uten ungene, det er ikke kjekt når jeg stadig utbryter "ikke knuuuuuuuus den"....
Bare en som var limt som knuste savne sted så langt.Ble noe knust eller kom all pynten opp?![]()
Så heldig du erGod kveld! Her er det full fart, så rekker såvidt å se innom. Dere er flinke til å ordne til jul ser jeg. Her har jeg nettopp hentet gravidklær, stellebord, vippestol, voksipose osv osv fra brodern og svigerinna! Flott å arve asså! :-D
Uff da. Det var langt vekk ja.. Hva sier mannen nå da?Kjenner jeg er litt irritert på mannen nå.
Han ringer sin mor for å snakke om at vi er syk, svigermor sier at da kan hun feire julen sammen med XXX, og at vi kan komme innom en annen dag i romjulen.
Mannen sier ja, at det kan vi selvfølgelig gjøre uten å snakke med meg først...
Er ikke snakk om at vi drar nedover.
Skal hun se barna våre i jule så har hun det med å komme hit.
Det er 80 km dit, og det er bestandig vi som må kjøre.
Ryggen min klarer ikke en så lang kjøre tur nå om dagen, eller den sengen vi eventuelt kan sove på der.
I tillegg har vi avtale noen dager vi skal være hos mamma, og de kommer jeg ikke til å vike på, og jeg skal jobb i romjulen så det vil rett og slett ikke bli tid.
At vi tar den diskusjonen når vi begge føler oss bedreUff da. Det var langt vekk ja.. Hva sier mannen nå da?![]()
Ja, det er nok lurtAt vi tar den diskusjonen når vi begge føler oss bedre
God natt!God natt jenter. I morgen er det julaften
. Mange spente som venter på denne dagen
![]()
Takk det sammeGod natt!sov godt