Felles skravle 2015

Jeg drømte jeg fødte i natt. Og ut kom det to stk! De var kjempestore, ikke bare i str men i utvikling. Så ut som de var flere mnd gamle... Og de snakket! Herlighet så sært :p

Flere enn meg som drømmer mye rart?:p for en fantasi

Jeg drømte jeg fødte i natt. Og ut kom det to stk! De var kjempestore, ikke bare i str men i utvikling. Så ut som de var flere mnd gamle... Og de snakket! Herlighet så sært :p

Flere enn meg som drømmer mye rart?:p for en fantasi
Sett jul i blåfjell noen gang? En nyfødt blånisse er i str og utvikling sånn 2-3-4 år gammel...

Da har jeg kommet meg ut av sengen.
Måtte stå opp på grunn av vond rygg
Tror jeg har sovet hele 45 minutter i natt mellom løping på do, s**** og magekramper :(

Som sagt før i dag, mannen og gutten er også rammet.
Svigermor er redd slike baselusker og kommer ikke.

Jeg sitter og lurer på hva jeg skal gjøre med maten.
Ingen av oss vil orke fet julemat nå.
Vurderer nesten å ta en grandis på julaften og spare julematen til nyttårsaften :P
Hihi, grandis på julaften :p for deg som lager så mye good mat kjente jeg at jeg hadde problem å forestille meg at du ordner med grandis på julaften :p

Hihi, grandis på julaften :p for deg som lager så mye good mat kjente jeg at jeg hadde problem å forestille meg at du ordner med grandis på julaften :p
Vi får se hva vi gjør, vi er 3 stykker her som ikke orker tanken på fet mat akkurat nå.
Er det slik i morgen vi anden bli flyttet til nyttårsaften.

Lager mest sannsynlig bare et koldtbord med diverse julepålegg dersom det er slik i morgen også

Vi får se hva vi gjør, vi er 3 stykker her som ikke orker tanken på fet mat akkurat nå.
Er det slik i morgen vi anden bli flyttet til nyttårsaften.

Lager mest sannsynlig bare et koldtbord med diverse julepålegg dersom det er slik i morgen også
Krysser fingrene for det bare er sånn kort omgangssyke og alle er bedre i morgen:)
Går fint ann å flytte middagen til nyttårsaften:) hva hadde du egentlig tenkt å ha nyttårsaften?

Lillesøster går for å gjemme en pakke i klesskapet. Storebror skal gå etter med en til. Men hvor har hun gjemt den? Vis ham.

Nei, det der er ikke klesskapet vårt, roper storebror, det er tørkeskapet!!!

Nå har vi vært å bestilt oss vogn :-D :-D når mamma er med blir avgjørelsene tatt.. gadd ikke engang dra for å se på den andre vogna jeg hadde tenkt på..

Back
Topp