Felles skravle 2015

Uff da du har det ikke lett.
Lenge siden jeg har sette deg, hvordan går det.
Har nesten vært litt bekymret
Jeg er bare i helt bånn form om dagen, blir tilogmed kvalm av å titte på tlf... Så derfor det er lite aktivitet her inne ;) også ville jeg ikke være med på topp 100 denne mnd, så fant ut at da måtte jeg ta en pause slik at jeg kom til å ligge laaaangt bak, og dermed ikke ha noen kjangs til å ta igjen noen;) da slipper jeg å stresse med det ;)

Innom å ønsker dere alle en fin dag.

Her er det nok en dag hvor vi skal på besøk, i dg er det svigerfamilien vi skal til

Jeg er bare i helt bånn form om dagen, blir tilogmed kvalm av å titte på tlf... Så derfor det er lite aktivitet her inne ;) også ville jeg ikke være med på topp 100 denne mnd, så fant ut at da måtte jeg ta en pause slik at jeg kom til å ligge laaaangt bak, og dermed ikke ha noen kjangs til å ta igjen noen;) da slipper jeg å stresse med det ;)
Var bare redd det hadde skjedd noe.
Du gikk liksom fra 100 til 0.
Savnet deg

God morgen jenter.
2 dage igjen til jul, og i dag begynner mat lagingen i tillegg til den siste vaskingen og ryddingen.

Hva er deres planer for dagen?
God morgen:). 2 dager, nå går det fort ja:).

Jeg skal først til fysio, handle siste rest og vaske/rydde ferdig huset:). Ha en fin dag du også:)
God morgen. Nå skal jeg ta på sko, så reiser vi til sykehuset. Nå er det bare noen få timer igjen til jeg får se jenta mi.
God morgen alle :) jeg har feriedag :D deilig. Sov helt til 09:45. Håper det blir en flott dag:D

Off! Du må ta vare på deg selv! Håper du kommer deg helt etter ulykka!

Venter hos gyn. Snart min tur. Antar jeg. Jeg er vel neste i alle fall.

Kommer meg ikke ordentlig i gang i dag.
Vært alene hjemme i 4 timer og har bare fått laget roastbiff, satt i gang en tørketrommel og gjort klar svinerulladen (den skal stå minst 30 minutter i kjøleskapet for å sette seg før steking).
Burde ha ryddet masse og fått begynt på støvsugingen for lenge siden, men ryggen svikter hver gang jeg står oppreist mer enn 10 minutter..
Blir bare sittende i sofaen

Kommer meg ikke ordentlig i gang i dag.
Vært alene hjemme i 4 timer og har bare fått laget roastbiff, satt i gang en tørketrommel og gjort klar svinerulladen (den skal stå minst 30 minutter i kjøleskapet for å sette seg før steking).
Burde ha ryddet masse og fått begynt på støvsugingen for lenge siden, men ryggen svikter hver gang jeg står oppreist mer enn 10 minutter..
Blir bare sittende i sofaen
Uff. Synd du skal plages slik med ryggen :( jeg har heller ikke gjort annet enn å sette på en vaskemaskin :o

Masse lykke til
Masse lykke til hos gyn:)
Ul ga ingen svar, ingen modne egg, men fin slimhinne. Mulig el har vært, jmf positiv el test i går, men det kunne han ikke se. Skal måle progesteron neste mandag, for å se om jeg har hatt el. Jeg temper, så det regner jeg med å vite før han får svar på den prøven på nyåret, men greit å få målt, tenker jeg. Dog må jeg gjøre av ungene, da... Det ordener seg nok

Back
Topp