Hihi.....Nei var brev, men sånn litt rart vindu. Ikke "vanlig" brev konvutt. Er slik konvolutt jeg har fått lønns og treksopg i når jeg arbeidet i staten
Det er det jeg mener..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.....Nei var brev, men sånn litt rart vindu. Ikke "vanlig" brev konvutt. Er slik konvolutt jeg har fått lønns og treksopg i når jeg arbeidet i staten
Ja, da var det slikHihi.....
Det er det jeg mener..
![]()
Da har jeg en liten misstanke som sikkert kunne har gjort at du ville ha skjønt det.Ja, da var det slikhihi
Ah stemmer. Men han betaler jo aldri med fakturaKredittsjekk tyder vel bare på at han har bestilt noe som betales med faktura, ikke kort på nett, og kan være ca alt??
Skal oppdatere med hva som skjuler seg i pakkenDa har jeg en liten misstanke som sikkert kunne har gjort at du ville ha skjønt det.
Blir spennende å se over jul om jeg har rett![]()
Det må duSkal oppdatere med hva som skjuler seg i pakken![]()
Det må du..Skal oppdatere med hva som skjuler seg i pakken![]()
Det må du
Klart jeg skalDet må du..
Hei på deg.Hei jenter![]()
HeiHei på deg.
Lenge siden sist, hvordan går det?
Går sakte men sikkert fremoverHeija det er lenge siden. Her går det i ett med skole og jobb om dagen. Alt bra med deg og magehuset også ?
Så herlig med en liten gutt <3Går sakte men sikkert fremover
Han sparker og er veldig aktiv, så skal ikke klage
Selvfølgelig er det en gutt.Så herlig med en liten gutt <3
Da må dere få en fjerde , så det blir en perfekt rekkefølgeSelvfølgelig er det en gutt.
Kommer ikke kjønnene hver annen gang, vi har jo gutt-jente fra før![]()
Nei vet du hva..Da må dere få en fjerde , så det blir en perfekt rekkefølgehihi
Fornuftig mannen din er. Min sender meg på storhandel for han ikke gidderSnille mannen som "kjeftet" på meg.
Skulle til å kjøre ut for å kjøpe det siste jeg trenger til en av de tingene jeg skal lage til jul.
Han forteller meg rett ut at jeg ser utslitt ut og har det med å ta det med ro.
Det blir jul selv om jeg ikke får lage denne pateen.
Så nå har jeg en mindre ting å gjøre i morgen![]()
HeiHei jenter![]()