Felles skravle 2015

27 timer og 20 min til ferie.

10+34 rapporter, 10 kommentarer og 34 brev og 34 mailer til dagen er over.

Det kan jo være fordi man ikke stoler noe på de heller, min sendes i butikken , handleliste skriver vi sammen som regel.
Joda.. Min har handlet mye, og han har egentlig like mye peiling enn meg på mye.. men sier rett ut at han hater det, så da blir det ofte til at jeg gjør det for å være "snill"

Er det jeg håper på:)
Men fikk sjokk om at jeg har gått opp 15kg når jeg veide meg i dag. Er opp 2kg på ei uke det :o wæææ
Kan jo gå litt opp og ned.. ser at jrg varierer med 1,5-2 kg fra dag til dag enkelte ganger, selv om jeg veier meg på samme tidspunkt (morgen etter at jeg har tissa) hver gang..

Kan jo gå litt opp og ned.. ser at jrg varierer med 1,5-2 kg fra dag til dag enkelte ganger, selv om jeg veier meg på samme tidspunkt (morgen etter at jeg har tissa) hver gang..
Jeg også.

Og ofte relateres det direkte til hva jeg gjorde dagen før. Salt middag, eller potetgull på kvelden, og mye drikke.... Salt binder vann i kroppen, og vips opp en kilo. Og ned den neste.

Jeg også.

Og ofte relateres det direkte til hva jeg gjorde dagen før. Salt middag, eller potetgull på kvelden, og mye drikke.... Salt binder vann i kroppen, og vips opp en kilo. Og ned den neste.
Jepp - ser det samme her.. og hadde en tråd om dette på terminforumet, og mange andre som har opplevd det samme..!

Puh..
Da er nesten alle jule gavene ferdig kjøpt.
Hadde endelig fått pengene fra svigerfar til å kjøpe til barna.
Får alltid penger til å kjøpe jule- og bursdagsgave til barna rundt jul.
I år fikk vi en del mer enn pleier med beskjed om å fordele som vi vil selv :)
Fordelte dermed også en fødselsgave til huleboeren for når den tid kommer.

Mangler den vanskeligste da..Søsteren til mannen.
20 år, student, bor hjemme, har alt, og avholds...
Hva gir man?

Puh..
Da er nesten alle jule gavene ferdig kjøpt.
Hadde endelig fått pengene fra svigerfar til å kjøpe til barna.
Får alltid penger til å kjøpe jule- og bursdagsgave til barna rundt jul.
I år fikk vi en del mer enn pleier med beskjed om å fordele som vi vil selv :)
Fordelte dermed også en fødselsgave til huleboeren for når den tid kommer.

Mangler den vanskeligste da..Søsteren til mannen.
20 år, student, bor hjemme, har alt, og avholds...
Hva gir man?
Så flink du er! Godt å bli ferdig.. er hun f.eks glad i noe som kan kjøpes litt eksklusivt - kaffe f.eks.. ellers er det jo kremer, sminke, gavekort på noe.. husker jeg på 20årsdagen min (singel, student og bodde hjemme) fikk gavekort på middag ute med brodern og samboern, noe som var veldig koselig.. eventuelt smykke eller kul ørepynt er jeg alltid glad i å få.. spørs jo veldig på type person da..

Så flink du er! Godt å bli ferdig.. er hun f.eks glad i noe som kan kjøpes litt eksklusivt - kaffe f.eks.. ellers er det jo kremer, sminke, gavekort på noe.. husker jeg på 20årsdagen min (singel, student og bodde hjemme) fikk gavekort på middag ute med brodern og samboern, noe som var veldig koselig.. eventuelt smykke eller kul ørepynt er jeg alltid glad i å få.. spørs jo veldig på type person da..
De bor 120 mil unna oss og vi ses veldig skjeldent.
Tror hverken hun bruker noe særlig med smykker eller sminke.
Kanskje bare et gavekort på kjøpesentret...

Skriver litt det samme i flere tråder her nå, men er bare litt nysgjerrig og ønsker svar.. Noen som vet om det er rutine på å måle hodeomkrets på barn og bekkenåpning på mor før fødsel? Hørte med mamma, og når hun fødte sin første hadde han et svært stort hode og han satt fast i bekkenet til mamma..! De brakk ribbein på henne da de forsøkte å presse ham ut.. fødselen varte i 48 timer.. selv om jeg vet at dette ikke trenger å skje med meg, blir jeg litt urolig kjenner jeg..!

Back
Topp