Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har aldri gjort det hos meg og jeg kan heller ikke huske å ha hørt snakk om detSkriver litt det samme i flere tråder her nå, men er bare litt nysgjerrig og ønsker svar.. Noen som vet om det er rutine på å måle hodeomkrets på barn og bekkenåpning på mor før fødsel? Hørte med mamma, og når hun fødte sin første hadde han et svært stort hode og han satt fast i bekkenet til mamma..! De brakk ribbein på henne da de forsøkte å presse ham ut.. fødselen varte i 48 timer.. selv om jeg vet at dette ikke trenger å skje med meg, blir jeg litt urolig kjenner jeg..!
De har aldri gjort det hos meg og jeg kan heller ikke huske å ha hørt snakk om det
Nei, det er ikke rutine, med mindre det er planlagt vaginal setefødsel
Syns det høres ut som en god ide, og det syns jeg sykehuset også bør syntes.Takk for svar.. har lyst til å høre litt med jordmor om dette.. ønsker absolutt ikke noe tilsvarende.. de gjorde det visst på mamma, og bekkenåpning var fin, men de var for kjappe på hodeomkrets og legen kom faktisk inn til mamma og beklaget etter fødsel..
NettoppSyns det høres ut som en god ide, og det syns jeg sykehuset også bør syntes.
Slike ting som det er det en stor fordel å vite om på forhånd..
Jeg har hørt av de som har prøvd det at det er en fantastisk opplevelse.NettoppGreit å være forberedt i alle fall! Og så fant jeg ut at det er badekar på sykehuset, så har veldig lyst til å teste det!
Får nok ikke føde der, men kan være der i åpningsfasen..Jeg har hørt av de som har prøvd det at det er en fantastisk opplevelse.
Prøvde selv frem til de fant ut at dette kom til å bli komplisert..
Har ikke badevektDu får prøve å veie deg jevnt en uke så ser du..![]()
Skjønner.. jeg dro å kjøpte da jeg ble gravid ;-)Har ikke badevekt![]()
Jeg har født i badekar, men hadde 7 cm båt jeg gikk oppi.Får nok ikke føde der, men kan være der i åpningsfasen..tror det kan være noe for meg
men.. vet aldri, så dumt å planlegge for mye..!
Skjønner.. får vel bare se og høre.. ta det som det kommerJeg har født i badekar, men hadde 7 cm båt jeg gikk oppi.
Gjør det gjerne igjen
Men tror ikke jeg kan være der i åpningsfasen. Varme er veldig god smertelindring for meg, men det roer også riene. Veldig.
Jeg skal aldri haSkjønner.. jeg dro å kjøpte da jeg ble gravid ;-)
Jeg har egentlig aldri behøvd, men liker å følge med nå under graviditeten.. men ryddes nok bort etterpå ;-)Jeg skal aldri ha![]()
Vi endte med å spise middag på kafè i dag. Ingen av oss orket å lageHeisannakkurat våkna etter soving etter jobb, men nå sover gubben
så da blir det sen middag
![]()
Ja uffJeg har egentlig aldri behøvd, men liker å følge med nå under graviditeten.. men ryddes nok bort etterpå ;-)
Her blir det mcVi endte med å spise middag på kafè i dag. Ingen av oss orket å lage![]()
Deilig da! Fått slappet av litt etter du var tidlig ferdig på jobb da?Vi endte med å spise middag på kafè i dag. Ingen av oss orket å lage![]()
Hehe.. bryr meg egentlig ikke så mye om vekt og bmi, for føler ikke at det stemmer.. jeg hsr alltid ligget på grensen til overvektig på BMI men vært veltrent og hatt mye muskler.. ja, jeg har former, men ikke noe særlig ekstra fett som skulle tilsi at jeg var overvektig!Ja uff![]()
Det har jegDeilig da! Fått slappet av litt etter du var tidlig ferdig på jobb da?