Felles skravle 2015

Skal nok gå å legge meg snart, er ikke ikker på hvor mye søvn det blir i natt.

Heldigvis, dersom ikke frøkna finner på det samme i morgen tidlig, kan jeg sove helt til 07:00 :)
Gutten skal (forhåpentligvis) på skolen kl 08:30, frøkna så i barnehagen.
Mannen og jeg skal shoppe julegaver til blant annet barna.
Hente gutten kl 12:30, dra på nissefest i barnehagen.
Handle julemat.
Besøke noen venner og bytte gaver.

Mye som skjer i morgen, men tror det blir en koselig dag :)
Høres ut som en kjempekoselig dag :-) vi skal til jordmor 8:30 imorra før mannen skal på jobb og jeg hjemme..

God kveld.
Hvordan står det til med dere damer? Her holder jeg på med siste juleforberedelsene og ser håndball em.

For en dag det har vært.

Ble vekket kl 04:30 av ei litta en som ikke ville sove mer.
07:45 - 15:30 var jeg på jobb, og måtte kjøre i rushen hver vei, og hente og bringe frøkna i barnehagen.
Gutten var syk hjemme med mannen.
Hjem og lage og spise middag.
Slappe at og så avgårde igjen.
Denne gang til storsentret for å handle noen julegaver vi skal levere i morgen, samt forkjølelsesmedisiner til guttene.

Når er jeg sliten
Skjønner godt du er sliten. Håper du får sove godt i natt:)

Det er forståelig. Fikk en nerve i klem forrige svangerskap og det ble bare værre etterhvert. Ble sykmeldt den siste mnd pga smertene
Off, hørtes ikke godt ut.. bekkenløsning her og det har gått veldig opp og ned de siste to månedene.. så håper på noen bedre dager/uker nå.. er 50% sykemeldt, og har lyst til å holde meg litt i jobb.. blir så langtekkelig å gå hjemme!

Her er det litt hvitt på bakken og speilblankt på veiene..! :-) blir mye koseligere med en gang!
Litt for glatt.

Ikke på veiene det går greit, men skummelt å gå. regner.

Enten nok til at det er trygt å gå i morgen, eller så fryser det seg enda glattere...

Off, hørtes ikke godt ut.. bekkenløsning her og det har gått veldig opp og ned de siste to månedene.. så håper på noen bedre dager/uker nå.. er 50% sykemeldt, og har lyst til å holde meg litt i jobb.. blir så langtekkelig å gå hjemme!
Det blir lange dager ja. Men viktig å spare litt på kreftene. Dager jeg var veldig aktiv på fikk jeg igjen for da jeg kom hjem og skulle slappe av... smertene ble ekstra ille da.. så prøvde å slappe av og sitte når det var mulig.

Litt for glatt.

Ikke på veiene det går greit, men skummelt å gå. regner.

Enten nok til at det er trygt å gå i morgen, eller så fryser det seg enda glattere...
Ja.. våger meg nesten ikke ut, for har ikke kjøpt brodder enda.. :-/

Det blir lange dager ja. Men viktig å spare litt på kreftene. Dager jeg var veldig aktiv på fikk jeg igjen for da jeg kom hjem og skulle slappe av... smertene ble ekstra ille da.. så prøvde å slappe av og sitte når det var mulig.
Jeg vet.. hvis jobbinga fortsetter å gjøre det verre må det vurdres om igjen..

Back
Topp