Felles skravle 2015

orker ikke å stresse. det som ikke er gjort er ikke det. slik ble det dette året
Sant nok, men vi må gjøre så det er plass til å gå inn på gjesterommet. Siden svigermor skal sove der i flere dager. Eller netter da.

Og rydde stua, der er det kaos.

Og ja, juleavslutning, julelunsj. Nissefest.

Sant nok, men vi må gjøre så det er plass til å gå inn på gjesterommet. Siden svigermor skal sove der i flere dager. Eller netter da.

Og rydde stua, der er det kaos.

Og ja, juleavslutning, julelunsj. Nissefest.

altså en travel førjuls tid :p

orker ikke å stresse jeg
Når førsteklassingen forteller at på julefesten skal han og to til fra klassen synge med mikrofon, da er det ikke noe valg å ikke gå på julefesten. (18-20 i dag)

Nissefest i bhg, det er jo bare å sende henne dit i nisseluer, så den er grei. Ja, nisselue og pene klær skal han ha på festen i kveld han som skal synge, informerte han om i morges. Jeg hadde jo tenkt å ta på ham rene klær, og nisselue har han, så det er greit det.

Når førsteklassingen forteller at på julefesten skal han og to til fra klassen synge med mikrofon, da er det ikke noe valg å ikke gå på julefesten. (18-20 i dag)

Nissefest i bhg, det er jo bare å sende henne dit i nisseluer, så den er grei. Ja, nisselue og pene klær skal han ha på festen i kveld han som skal synge, informerte han om i morges. Jeg hadde jo tenkt å ta på ham rene klær, og nisselue har han, så det er greit det.

jenta mi også skulle opptre på juleavslutningen, men jeg fikk ikke til å dra. jeg var for dårlig

jenta mi også skulle opptre på juleavslutningen, men jeg fikk ikke til å dra. jeg var for dårlig
Når du er dårlig, da er det annerledes. Klart, da skal du ta det med ro, du har ikke noe valg.

For oss som er friske, og bare "litt dårlig tid og kunne trengt den på noe annet", så føles det ikke som noe valg.

Mamma er syk, pappa kommer. Kurant. (eller. Jeg hadde om så sent mormor eller tante, siden vi har slike muligheter)

Mamma tar seg ikke tid for hun må gjøre husarbeide... Not good. Da får jeg heller bare stresse litt.

Altså... Jeg mente å si at for meg er det sånn, og for andre er det annerledes, og det er ok.

Og jeg tror julefesten blir kjekk. Jeg får bare ta det andre etterpå.

Jeg er jo ikke gravid. Ikke syk. Bare litt på etterskudd, og det er min feil, derfor må jeg ta det på egen kappe.

2 timer til juleferie

Hello ladies! Slått meg til ro i sofaen nå etter jobb, tur med bikkja og middag for en.. håper dere har hatt en bra dag!?

Back
Topp