Å sånn skal det være dette åretogså,ta vare på deg selv duorker ikke å stresse. det som ikke er gjort er ikke det. slik ble det dette året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å sånn skal det være dette åretogså,ta vare på deg selv duorker ikke å stresse. det som ikke er gjort er ikke det. slik ble det dette året
JippiGod dag alle sammen.
En uke igjen til jul![]()
Å sånn skal det være dette åretogså,ta vare på deg selv du
Juleforberedelser, juleavslutninger, besøke familie. Mye som skjer nå. Langt fra ferdig
![]()
Sant nok, men vi må gjøre så det er plass til å gå inn på gjesterommet. Siden svigermor skal sove der i flere dager. Eller netter da.orker ikke å stresse. det som ikke er gjort er ikke det. slik ble det dette året
Sant nok, men vi må gjøre så det er plass til å gå inn på gjesterommet. Siden svigermor skal sove der i flere dager. Eller netter da.
Og rydde stua, der er det kaos.
Og ja, juleavslutning, julelunsj. Nissefest.
trenger ikke bli det.snille kengu, blir jo rørt av deg
Når førsteklassingen forteller at på julefesten skal han og to til fra klassen synge med mikrofon, da er det ikke noe valg å ikke gå på julefesten. (18-20 i dag)orker ikke å stresse jeg
Når førsteklassingen forteller at på julefesten skal han og to til fra klassen synge med mikrofon, da er det ikke noe valg å ikke gå på julefesten. (18-20 i dag)
Nissefest i bhg, det er jo bare å sende henne dit i nisseluer, så den er grei. Ja, nisselue og pene klær skal han ha på festen i kveld han som skal synge, informerte han om i morges. Jeg hadde jo tenkt å ta på ham rene klær, og nisselue har han, så det er greit det.
Når du er dårlig, da er det annerledes. Klart, da skal du ta det med ro, du har ikke noe valg.jenta mi også skulle opptre på juleavslutningen, men jeg fikk ikke til å dra. jeg var for dårlig
Ohh, her er det lenger. Ca 50 timer tror jeg2 timer til juleferie
Uff det var kjedelig :/jenta mi også skulle opptre på juleavslutningen, men jeg fikk ikke til å dra. jeg var for dårlig
Oj så heldig du er. Jobb 23 des og jeg:/2 timer til juleferie
Jeg satser på å gi meg til helga! Mulig noen timer på mandag, men teller ned mot helga.Oj så heldig du er. Jobb 23 des og jeg:/
Da håper jeg du klarer å bli ferdig til helgenJeg satser på å gi meg til helga! Mulig noen timer på mandag, men teller ned mot helga.
Helt ok dag. Du da?Hello ladies! Slått meg til ro i sofaen nå etter jobb, tur med bikkja og middag for en.. håper dere har hatt en bra dag!?