Felles skravle 2015

Min mann kan lage mat.

Han flyttet da hjemmefra som 19 åring. Og ble sammen med meg tre år senere. Han kan lage mat. Han kan bake også, for den del, men her i huset har ingen bakt lussekatter. Vi markerte ikke lucia i år, utenom i bhg på onsdag. Vi får se om vi kan være flinkere neste år. Mamma ønsket seg skrytebilder av luciaunger på mobil som hun kunne dele med venner, hun fikk av deres. Men nei, altså, vi har ei luciadrakt, som eldste hadde i fjor, som yngste hadde i år. Og ingen av dem brukte i dag.

Sorry, hun skal få skrytebilder på mobil av bakeunger i morgen, og nisseunger forran treet neste helg, ja om det holder seg kaldt i natt kan jeg ta bilde av dem med nytovede rødnisselue og blånisselue ute i morgen også for den del. (Kaldt altså fordi det pr nå er en cm nysnø)

Jeg har ikke armene sånn da... jeg sitter jo og jobber....

Også sitter jeg ikke i lotus ser jeg, for jeg har ikke fotbladene oppå igjen

Mer sånn
Meditasjon-sykefrav%C3%A6r-nettyoga-yope.png

Bare fortsatt uten armene, og ellers alt som har med yoga å gjøre, jeg bare sitter sånn med beina
Slik jeg også sitter.
Med beina altså, ikke hendene

Var innom føden nå iste etter at det var lite liv i gårkveld og ikke noen ting frem mot kl 2 i dag. Fikk vite at alt var bra og at jeg venter et helt normalt str barn:)
så godt og få bekreftet at alt står bra til :D ingenting er bedre enn det!! Her er det full liv hver dag. Mange ganger til dagen så hadde blitt kjempe bekymra om jeg plutselig ikke hadde kjent noenting... Nå kan du ihvertfall slappe godt av med og vite at lille nurket ditt har det bra :)

Noen av dere som har barn som har hatt faste fremhjul? Angret? Noen som har hatt svingbare og angret? Midt i barnevognjungelen for tiden..
Jeg liker best faste :) evnt at man kan regulere selv om det skal svinge eller være fast. hadde det på en vogn og valgte aldrig og ha det vinglette.. følte vogna var lite stødig da og så en vogn som plutselig tippa på bussen.. det har jeg aldrig sett på med Fks fire faste hjul.. på vinteren er det også enklest mtp snø og at det er glatt opp bakker om du må opp noen! :)

Er ganske sikker på at det bare et en:p blir bytting av skift ofte for å få testet alt tror jeg. Haha. Kommende bestemor out of control!
Her hadde jeg en skikkelig gulpe baby sist , så hadde ikke vært noe problem og ha vært gjennom alle kles skiftene at all. Skiftet kanskje 3 ++ ganger til dagen. både hans klær og min topp/genser :P var gulp all over ;)

God morgen alle sammen
God morgen.

I dag er lista mi også lang, men mer koseting.

Denne helga vasker og baker vi.

I går vask, i dag bak. Vel. Sånn ca da. Og et lite besøk hos mine foreldre og pakke gaver for det ble glemt av.

Og vaske klær da.

Men lista mi i dag er enklere

God morgen.

I dag er lista mi også lang, men mer koseting.

Denne helga vasker og baker vi.

I går vask, i dag bak. Vel. Sånn ca da. Og et lite besøk hos mine foreldre og pakke gaver for det ble glemt av.

Og vaske klær da.

Men lista mi i dag er enklere
Lykke til:)

God morgen! kom ikke hjem før neste halv3 i natt, så ligger fortsatt i senga her! Skal ut å gå en tur etterpå, og hente en sånn derre bilseleting som jeg har kjøpt brukt.. er vel på høy tid.. og så håper jeg å dra innom en lokal ullklærprodusent.. er så mye fint og deilig!

Back
Topp