Felles skravle 2015

Følger ikke med håndball jeg heller

Men jeg tover FORTSATT ullluer, nå måtte nemlig den første toves en gang til da den ikke var blitt liten nok, og ikke stiv nok heller (det var den blå) og derved får jeg jo ikke vasket klær, og nå må jeg snart få ungene i seng, og som kjent er jeg altså ikke ferdig med lista for dagen, for nemlig er ikke en eneste gave pakket, og forsåvidt ikke papperkakedeig laget, men det skyndes at det skulle gjøres når ungene er i seng. Og mannen må handle først. Han skulle uansett handle altså, jeg måtte bare sette på nellik på lista hans. Og flytende melange til i morgen, det er så innmari mye enklere enn "smeltet, avkjøt" å bare kjøpe flytende....(til julemennene, altså de hvite kakemenn som det kalles i de deler av landet som ikke har julemenn)
Det var nå en lang liste du hadde da om jeg ikke husker feil.
Syns du har vært flink, jeg..

Flinke dere har vært i dag.

Jeg har bare fått handler, vasket bilen og ryddet litt...
Problemet mitt var at jeg var utkjørt og hadde veldig vondt etter handlingen..

På besøk med mamma, og hun sender meg nå hjem med maaaange kg barneklær. Visakortet hennes må da ha gått varmt! Herlighet. Fortsetter det i dette tempoet burde jeg fått trillinger, mins. Bra jeg ikke har kjøpt noe mer enn et par plagg. Hjelpes såg ikke for meg dette kleskaoset :p

På besøk med mamma, og hun sender meg nå hjem med maaaange kg barneklær. Visakortet hennes må da ha gått varmt! Herlighet. Fortsetter det i dette tempoet burde jeg fått trillinger, mins. Bra jeg ikke har kjøpt noe mer enn et par plagg. Hjelpes såg ikke for meg dette kleskaoset :p
Trillinger høres ut som en plan

Back
Topp