Felles skravle 2015

Her er pizzaen i ovnen nå, så snart mat. De film med ungene, muligens reisen til julestjernen. Så får vi vel pakke gaver etterpå. Ting faller på plass, der skal bli jul her også, det ser bare ikke helt sånn ut enda.
Blir alltid jul.)

Kjøper dere noen gang blomsterbuketter til dere selv?

Jeg var på senteret i dag, og på veien ut gikk jeg forbi en blomstebutikk, og der hadde de en fantastisk bukett.
Den er min tenkte jeg, tok den og gikk til kassen.
Dama begynte å spørre om hvordan hun skulle pakke den inn og jeg sa at hun bare skal ta slikt hvitt papir rundt, jeg skal ha den selv.

Hun så ut som om hun ble helt satt ut, tenke seg til kjøpe blomster til seg selv :p
Ja det gjør jeg, elsker friske blomster jeg

Noen av dere som har barn som har hatt faste fremhjul? Angret? Noen som har hatt svingbare og angret? Midt i barnevognjungelen for tiden..
Jwg hadde svingbart som kunne låses, var uattelig fornøyd. Startet med 4 faste hjul, den vogna forsvant fort ut.

Jeg hadde svingbare som kunne låses, og tror jeg vil ha det igjen, bare at her er det ikke like mye asfalt å trille på, eller tre, jo i det er det, men mye grusveier og stier også. Men meget mulig jeg går for å bære der, og trille på asfalt

Back
Topp