De fleste kan vel låses..Greit med de som svinger om du kan låse de noen ganger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste kan vel låses..Greit med de som svinger om du kan låse de noen ganger![]()
Emmaljunga edge duohvilken vogn valgte dere?
Hun på butikken sa om de kom til å bli brukt mest låst så kunne man liksågodt la være. For oss som ikke bor i sentrum anbefalte hun da fasteDe fleste kan vel låses..
OkEmmaljunga edge duofarge dallas.
Classic chrome understell
Den første trilla jeg hadde kunne ikke låsesDe fleste kan vel låses..
Ok. Tror den blir litt for stor og tung for oss, men vurderer city crossDen første trilla jeg hadde kunne ikke låses. Jeg brukte emmaljunga Edge duo og den var heg fornøyd med
.
Blir alltid jul.)Her er pizzaen i ovnen nå, så snart mat. De film med ungene, muligens reisen til julestjernen. Så får vi vel pakke gaver etterpå. Ting faller på plass, der skal bli jul her også, det ser bare ikke helt sånn ut enda.
Ja det gjør jeg, elsker friske blomster jegKjøper dere noen gang blomsterbuketter til dere selv?
Jeg var på senteret i dag, og på veien ut gikk jeg forbi en blomstebutikk, og der hadde de en fantastisk bukett.
Den er min tenkte jeg, tok den og gikk til kassen.
Dama begynte å spørre om hvordan hun skulle pakke den inn og jeg sa at hun bare skal ta slikt hvitt papir rundt, jeg skal ha den selv.
Hun så ut som om hun ble helt satt ut, tenke seg til kjøpe blomster til seg selv![]()
Ikke jeg heller..Kjøpt blomster til meg selv mer enn en ganger ikke akkurat bortskjemt med å få
![]()
Jwg hadde svingbart som kunne låses, var uattelig fornøyd. Startet med 4 faste hjul, den vogna forsvant fort ut.Noen av dere som har barn som har hatt faste fremhjul? Angret? Noen som har hatt svingbare og angret? Midt i barnevognjungelen for tiden..
Gutta skal ha guttekveldHva er planene for kvelden da damer?
Så koselig.Gutta skal ha guttekveld. Så jeg drar ut å spiser med ei vennine
. Du da?
![]()
I know!Utrolig at det kan være så store forskjeller på møbler rundtomrking..
Kos degSå koselig.
Håndballkamp og film.
Håndballkamp her ogSå koselig.
Håndballkamp og film.
Will doKos deg![]()