Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daDa er pepperkakedeigen satt, så den står i kjøleskapet til i morgen.
Og ute har det kommet en cm med snø.
Rene julesteminga...
Eller beina i kors.Lotus, er det det jeg kaller "indianerstilling" og som de rundt meg kaller "skredderstilling"?
I dag har jeg jo lista mi.
Planen inneholder i alle fall
Frokost, lage klokka åtte.
Tove to luer.
Vaske klær.
Legge på plass det til ungene som jeg brettet i går kveld.
Brette det jeg vasket i går.
Handle en del julegaver.
Det ser ut til at lysene mannen skulle ha opp ute nå vente, det blåser kraftig.
Men inne kan jeg få gjort mer fra lista, jeg har bare ikke bestemt meg for hva.
Pakke gaver i alle fall. Så tenker jeg vi sender dem på kiwi enten i kveld eller i morgen. Jeg vet at de da ikke går med post før på mandag, men det er tidsnok det.
Det betyr at vi må lage kalendere i dag, så da må vi sjekke om vi har blekk og papir (fotoprinter) og ordne julekort så da har vi en del å gjøre med dem også.
Jeg får huske å kjøpe frimerker og se til om vi har nok konvolutter
Eller beina i kors.
Tror det
Beina i kors/kryss har jeg hele tiden, men lotus skal de ho stikke opp. Det er ikke behagelig synes jegEller beina i kors.
Tror det
Sånn sitter jeg også. I sofaen, på kontorstolen overalt. Det jeg kaller "med bena i kryss"Jeg har ikke armene sånn da... jeg sitter jo og jobber....
Også sitter jeg ikke i lotus ser jeg, for jeg har ikke fotbladene oppå igjen
Mer sånn![]()
Bare fortsatt uten armene, og ellers alt som har med yoga å gjøre, jeg bare sitter sånn med beina
Flink du er, jeg har gjort minimalt i dagLussekatter laget!
Var ikke jeg som laget den heller.. Flinkmann! Min kropp er utslittFlink du er, jeg har gjort minimalt i dag![]()
Blir imponert over din mann. Jeg blir imponert om min lager spaghettiVar ikke jeg som laget den heller.. Flinkmann! Min kropp er utslitt
hehe godt de er forskjellige,)Blir imponert over din mann. Jeg blir imponert om min lager spaghetti![]()
Det er håp for min og altså?hehe godt de er forskjellige,)
Han var ikke sånnfør![]()
Det er det nok,bare oppdra han godtDet er håp for min og altså?![]()
Sånn sitter jeg også. I sofaen, på kontorstolen overalt. Det jeg kaller "med bena i kryss"![]()
Jeg ser påPretty woman på tv![]()