Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Syte litt er vel lov?Kan ikke klage ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syte litt er vel lov?Kan ikke klage ;-)
Joda.. men må ikke glemme at det kommer noe godt ut av all lidelsen :-DSyte litt er vel lov?![]()
Neida, glemmer ikke detJoda.. men må ikke glemme at det kommer noe godt ut av all lidelsen :-D
:-D God trøst det!Neida, glemmer ikke det![]()
Måtte disse to og en halv mnd gå raskt!:-D God trøst det!
For meg er det nok 4 mnd igjen..Måtte disse to og en halv mnd gå raskt!![]()
3,5 måneder herFor meg er det nok 4 mnd igjen..
Hehehe.. gleder meg til å få kose med no annet enn magen, jegGleder meg til å i det minste få innsiden av kroppen for meg selv![]()
La månedene gå fort!3,5 måneder her
Jeg og!Hehehe.. gleder meg til å få kose med no annet enn magen, jeg![]()
Akkurat nå teller jeg bare ned til 1. mars og permisjons start...La månedene gå fort!
Jeg teller ned til siste dag på jobb, 6 februarAkkurat nå teller jeg bare ned til 1. mars og permisjons start...
Skjønner.. spent på om jeg holder til 20.mars som planlagt..Akkurat nå teller jeg bare ned til 1. mars og permisjons start...
Det er ikke lenge tilJeg teller ned til siste dag på jobb, 6 februar![]()
Skjønner.. spent på om jeg holder til 20.mars som planlagt..
Jeg vet at man skal ta ut perm min 3 uker før termin, dvs 20. Mars for min del.. bare spent på hvor lenge jeg holder meg i arbeid.. bekkenet tåler mindre og mindre merker jeg..Jeg har termin 30. mars, og man MÅ begynne permisjonen senest 3 uker før tremin, og tidligst 12 uker før.
Problemet med de 3 første ukene er at de er forbeholdt tiden før babyen kommer, så går man ut nøyaktig 3 uker før termin og babyen kommer tidligere, mister man de dagene babyen kommer før av permisjonen.
Siden jeg skal ha KS, og det som regel tas rundt 10 dager før termin, kommer jeg til å gå ut 1. mars
Er igrunn ikke detDet er ikke lenge til
Det tror jeg nok :-DEr igrunn ikke detetter nyttår så går det nok fort tenker jeg
![]()
Jeg vet at man skal ta ut perm min 3 uker før termin, dvs 20. Mars for min del.. bare spent på hvor lenge jeg holder meg i arbeid.. bekkenet tåler mindre og mindre merker jeg..
Noen spes grunn til at du skal ha ks?