Lillefrø15
Forumet er livet
Her lager jeg god frokost til gutta mine
. Egg, bacon, stekte poteter og tomatbønner
. God 2.advent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedlig alt må søkes så omstendelig om :/Nei.. men må søke om fasadeendring på huset vårt (ny veranda og vinduer) og bruksendring av rom nede til godkjente soverom..
Nam! Lager du til meg og?Her lager jeg god frokost til gutta mine. Egg, bacon, stekte poteter og tomatbønner
. God 2.advent
![]()
Jepp.. men sånn er det bare..! Forstår det jo.. kjipt om naboene hadde bygd no helt forferdelig liksom..Kjedlig alt må søkes så omstendelig om :/
Jepp.. men sånn er det bare..! Forstår det jo.. kjipt om naboene hadde bygd no helt forferdelig liksom..Kjedlig alt må søkes så omstendelig om :/
Nettopp spist det samme her minus tomatbønnerHer lager jeg god frokost til gutta mine. Egg, bacon, stekte poteter og tomatbønner
. God 2.advent
![]()
Her nektet min nabo meg større verandaJepp.. men sånn er det bare..! Forstår det jo.. kjipt om naboene hadde bygd no helt forferdelig liksom..
God morgenGod morgen alle sammen
Så kjedelig :-( var det disp? En nabo skal i utganspunktet ikke kunne stoppe det dersom ikke de har veldig gode argumenter så lenge det er innenfor plan og bygningsloven og kommunens arkitekt godkjenner designet..Her nektet min nabo meg større veranda![]()
Når jeg skrev det, lå jeg i senger fremdelesGod morgensove helt til nå?
![]()
Han bor under. Han mente at livskvaliteten sin kom til å bli helt forferdelig....Så kjedelig :-( var det disp? En nabo skal i utganspunktet ikke kunne stoppe det dersom ikke de har veldig gode argumenter så lenge det er innenfor plan og bygningsloven og kommunens arkitekt godkjenner designet..
Jeg ligger her endaNår jeg skrev det, lå jeg i senger fremdeles![]()
Her har jeg trillet tur så nå sover frøkena ute i tordenværet ( under tak) vi trillet til ei vennine. Begynte å tordne på turen hit.Jeg ligger her enda![]()
Skjønner.. mulig ikke lyskravene ble tilfredsstilt da.. de er ganske strenge på det..Han bor under. Han mente at livskvaliteten sin kom til å bli helt forferdelig....
Ja, sender til Sunnmøre nåNam! Lager du til meg og?![]()
De kom aldri å sjekket. Går evt sende ny søknad igjenSkjønner.. mulig ikke lyskravene ble tilfredsstilt da.. de er ganske strenge på det..
Flott!Ja, sender til Sunnmøre nå![]()
He heFlott!er for lat til å lage noe selv
![]()