Det er jeg visstVåken ja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg visstVåken ja?
Barn eller våkna du av deg selv?Det er jeg visst
Meg selv ja.. eller... kynnere... og klarte ikke sovne igjen, så sto opp..Våknet av meg selv
Du da?
Hva skal du gjøre nå?Meg selv ja.. eller... kynnere... og klarte ikke sovne igjen, så sto opp..
Jar spist litt frokost og ligger på sofaen bare.. vurderer å fyre opp i peisen.. enn du da?Hva skal du gjøre nå?
Vet ikke helt. Pakke inn siste gavene kanskjeJar spist litt frokost og ligger på sofaen bare.. vurderer å fyre opp i peisen.. enn du da?
Åå.. elsker å pakke inn gaver! Det er så koselig..! Vi er på hytta, så får ikke verken bakt eller noe sånt som ikke er planlagt...!Vet ikke helt. Pakke inn siste gavene kanskje
Det gjør jeg også!Åå.. elsker å pakke inn gaver! Det er så koselig..! Vi er på hytta, så får ikke verken bakt eller noe sånt som ikke er planlagt...!
Hehehe.. jo.. tror ikke bekkenet vil sette pris på det.. får gå en tur med bikkja etterhver heller..!Det gjør jeg også!
Ta deg en skitur
Egen hytte?
Lite planerHehehe.. jo.. tror ikke bekkenet vil sette pris på det.. får gå en tur med bikkja etterhver heller..!
Ja, kjøpte i sommerskikkelig kos
Planer for dagen?
God morgenJeg har pakket inn lapper det står "VI SKAL PÅ KINO " og "KARSTEN OG PETRA " i kalenderen i dag.
Bare dumt at det er blitt teknisk feil på å bestille billetter... Det var fint i går jeg bare takk aldri bestemme hvilken forestilling, inntil kvelden og da... Strømmen er tilbake, men om noe ble ødelagt vet jeg ikke (skulle da tro serveren ikke sto her) men jeg får ikke bestille billetter.
Vi får prøve igjen og ingen, evt ringe om de åpner etterhvert
Så braGod morgen! Godt å se at flere har stått opp.. fikk meg et par timers søvn nå på morgenkvisten igjen![]()
Vi skal spise en bedre frokost og pakke sammen.. reiser nok bare hjem.. tenkte å vaske bilene og kanskje tegne litt så vi får ferdig byggesøknaden på huset..Så braplaner for dagen?
Skal dere bygge hus? Heldige!Vi skal spise en bedre frokost og pakke sammen.. reiser nok bare hjem.. tenkte å vaske bilene og kanskje tegne litt så vi får ferdig byggesøknaden på huset..
Enn du?
Nei.. men må søke om fasadeendring på huset vårt (ny veranda og vinduer) og bruksendring av rom nede til godkjente soverom..Skal dere bygge hus? Heldige!
Bor bare i leilighet enda:/
Stå opp om litt, så lage meg en god frokostså tar jeg dagen som den kommer
rydde litt, kanskje vaske litt klær