Sorry, skal ikke gjenta seg.Huff, ikke gi meg dårlig samvittighethihi
Prøvde bare å gi deg god grunn til å spise kaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry, skal ikke gjenta seg.Huff, ikke gi meg dårlig samvittighethihi
Blir nok masse av alt mulig i julen tenker jegSorry, skal ikke gjenta seg.
Prøvde bare å gi deg god grunn til å spise kaker![]()
Huff, ikke gi meg dårlig samvittighethihi
Skal prøve å la væreJeg spiser bare usunt. Så ikke ha dårlig samvittighetHehe. Det har ikke jeg!
Er du fra søre, indre eller ytre (sunnmøre) ?Jeg spiser bare usunt. Så ikke ha dårlig samvittighetHehe. Det har ikke jeg!
Jeg spiste veldig usunt første gang og fikk en baby på termin dato som veide 2735...Skal prøve å la være
Får nok kjempebaby![]()
Tviler på det skjer herJeg spiste veldig usunt første gang og fikk en baby på termin dato som veide 2735...
Er du fra søre, indre eller ytre (sunnmøre) ?![]()
Er fra der jeg og - men flyttet til en nabokommuneJeg er fra Ålesund! Enn du?![]()
Er fra der jeg og - men flyttet til en nabokommune![]()
Ei uke her og ei uke der?Jeg bor på Nordmøre nå, men blir å bo 50/50 når småen kommer![]()
Ei uke her og ei uke der?
Skaø du føde her eller der?
Uff nei stakkar. Kvalme er så grusomt! :/ håper du blir kvitt det snart!Ja, stemmerBlir dog spennende med denne pendlinga!! Fødeplassen ble søkt til Nordmøre. Jeg sliter med hyperemesis, så det var tryggest å velge sykehuset hvor de "kjenner" meg og historien min
![]()
Hvor på nordmøre? Jeg bor i molde.. ser at jeg sovnet fra videre diskusjon i går... nå våknet jeg av kynnere og får ikke sove igjen...Jeg bor på Nordmøre nå, men blir å bo 50/50 når småen kommer![]()
Det er det helt klartJa, det er viktig det![]()
Aldri likt detLiker dere brente mandler?
Våken ja?Det er det helt klart
GratulererJa, i juni![]()
Godt jeg spiser lite julekakerHallo, det er juleKAKER, det er ikke ment for å være sunne......