Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Meg ogHøres ut som vi har lik svømmeteknikk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg ogHøres ut som vi har lik svømmeteknikk![]()
Godt å høreRett svar!!![]()
I morgen skal vi prøve å stable ved og ordne litt ute tenker jegHva skal dere gjøre i helga?
Meg og![]()
I kveld er jeg faktisk ikke trøttJEg er trøtt jeg
Klokka er ikke mye, og jeg la meg jo tidlig i går, men jeg er trøtt.
Må se om jeg finner på noe med frøkena. Mannen skal på jobb.. så noe må vi jo finne på... kanskje lage fløtekarameller eller noe.. er meldt drittvær ute så får ta det som det kommer.I morgen skal vi prøve å stable ved og ordne litt ute tenker jeg. Søndag blir det baking og juleverkstedet
. Du da?
I kveld er jeg faktisk ikke trøtt![]()
Har du lyst har du lovJeg har sykt lyst på potetgull, mannen har handlet slikt. Men han legger unger, og jeg vet ikke om jeg får "lov" i kveld....
Har du lyst har du lov![]()
Vet ikke helt enda. Må vel finne en plan, men får se i morgen hva frøkena er i form til.Søndagen er det familieselskap hvertfallI morgen tror jeg det blir litt baking
Du da?
Min sambo sovner så lett, så det er jeg sikker pã han kommer til å gjøre når han skal begynne å legge barn :/Joda, men tanken var altså om han har tenkt at vi skal spise noe annet. Vi har pinnekjøttrester i kjøleskapet, og evt om vi skal lage oss mat. Så jeg venter på at han kommer opp, men jeg tror han har sovna der nede
Apropo mat, er sulten. Tror jeg må lage meg noe kveldsmatJoda, men tanken var altså om han har tenkt at vi skal spise noe annet. Vi har pinnekjøttrester i kjøleskapet, og evt om vi skal lage oss mat. Så jeg venter på at han kommer opp, men jeg tror han har sovna der nede
Min sambo sovner så lett, så det er jeg sikker pã han kommer til å gjøre når han skal begynne å legge barn :/
Apropo mat, er sulten. Tror jeg må lage meg noe kveldsmat![]()
Jeg tror det blir polarbrød med avokado og skinke på megJeg skal høre med mannen straks han kommer opp
Er du også i nærheita av Moa altså?Ja, vi er en del med relativt grei nærhet til moa
Jeg tenkte også lage de fløte karamelleneMå se om jeg finner på noe med frøkena. Mannen skal på jobb.. så noe må vi jo finne på... kanskje lage fløtekarameller eller noe.. er meldt drittvær ute så får ta det som det kommer.
Jeg passerer moa på vei til jobb (derav at jeg svømmer der før jeg går på jobb på tirsdager)Er du også i nærheita av Moa altså?er jo berre Sunnmøringar her nesten
![]()
SkjønnerJeg passerer moa på vei til jobb (derav at jeg svømmer der før jeg går på jobb på tirsdager)