Felles skravle 2015

Men poenget mitt er at også jeg går altså på morgensvømming tirsdagene, for da er det åpnet 7-8 for alle, og elitesvømmerene svømmer for seg, så svømmer jeg for meg, før jeg dusjer og går på jobb.

JEg er trøtt jeg
Klokka er ikke mye, og jeg la meg jo tidlig i går, men jeg er trøtt.

I morgen skal vi prøve å stable ved og ordne litt ute tenker jeg:). Søndag blir det baking og juleverkstedet:). Du da?
Må se om jeg finner på noe med frøkena. Mannen skal på jobb.. så noe må vi jo finne på... kanskje lage fløtekarameller eller noe.. er meldt drittvær ute så får ta det som det kommer.

Har du lyst har du lov:D

Joda, men tanken var altså om han har tenkt at vi skal spise noe annet. Vi har pinnekjøttrester i kjøleskapet, og evt om vi skal lage oss mat. Så jeg venter på at han kommer opp, men jeg tror han har sovna der nede

Joda, men tanken var altså om han har tenkt at vi skal spise noe annet. Vi har pinnekjøttrester i kjøleskapet, og evt om vi skal lage oss mat. Så jeg venter på at han kommer opp, men jeg tror han har sovna der nede
Min sambo sovner så lett, så det er jeg sikker pã han kommer til å gjøre når han skal begynne å legge barn :/

Apropo mat, er sulten. Tror jeg må lage meg noe kveldsmat:)

Min sambo sovner så lett, så det er jeg sikker pã han kommer til å gjøre når han skal begynne å legge barn :/

Hørte at han gikk på badet for litt siden, så han er våken. Jeg dupper nesten i sofaen...

Er du også i nærheita av Moa altså? :) er jo berre Sunnmøringar her nesten:p
Jeg passerer moa på vei til jobb (derav at jeg svømmer der før jeg går på jobb på tirsdager)

Back
Topp