Felles skravle 2015

Hva venter du på?
Venter ikke mer nå.

Det var forventede nedturer.

Svar på mannens sædprøve: moderat nedsatt. (har ikke fått detaljene, synes det høres bedre ut enn den forrige prøven for 7 år siden)

Og min syklus, rosa på papiret nå.
Ikke gravid denne gangen heller

Det blir femar neste syklus, etter planen. Og ul dag 13 for å se etter tegn på egg.

Venter ikke mer nå.

Svar på mannens sædprøve: moderat nedsatt. (har ikke fått detaljene, synes det høres bedre ut enn den forrige prøven for 7 år siden)

Det blir femar neste syklus, etter planen. Og ul dag 13 for å se etter tegn på egg.
Bra du får hjelp da! Til tross for litt middels resultater!

Venter ikke mer nå.

Krysser fingeene for at neste pp er den det klaffer!:)

Venter ikke mer nå.

Nå er jeg lei meg på dine vegne:(. Liker ikke rosa på papiret:(. Håper virkelig fremar gir dere en spire ❤️

Her snør det❤️❤️. Snakk om julestemning❤️❤️. Og det kommer masse og legger seg:). Lille gutt var i ekstase på morgen i dag:)

Her er det usikkert om det kommer snø i desember, vi får se

Nå er jeg lei meg på dine vegne:(. Liker ikke rosa på papiret:(. Håper virkelig fremar gir dere en spire ❤️
Krysser fingeene for at neste pp er den det klaffer!:)
Bra du får hjelp da! Til tross for litt middels resultater!
Takk alle sammen.

Vi krysser fingrene for femar.

Jeg tenker at el kommer trolig rett før jul. Eller i jula.

Jeg har egentlig lyst å spise fenalår. Vi har trolig svigermor på andre sida av veggen, men det er muligens da etter el, om femar gir like tidlig el som pergo gjorde.

Takk alle sammen.

Vi krysser fingrene for femar.

Jeg tenker at el kommer trolig rett før jul. Eller i jula.

Jeg har egentlig lyst å spise fenalår. Vi har trolig svigermor på andre sida av veggen, men det er muligens da etter el, om femar gir like tidlig el som pergo gjorde.
Jeg tror nok ikke jeg ville droppet fenalåret forde..

Jeg tror nok ikke jeg ville droppet fenalåret forde..
Jeg og:)

Jeg hadde sa i mai, levde på fenalår til alle måltid fra føf jeg ble gravid til jeg fant det ut 4+noe. Klarer ikke slå fra meg at kanskje det hadde gått bra om jeg hadde holdt meg unna alt jeg skulle (men visste det jo ikke så)

Jeg og:)

Jeg hadde sa i mai, levde på fenalår til alle måltid fra føf jeg ble gravid til jeg fant det ut 4+noe. Klarer ikke slå fra meg at kanskje det hadde gått bra om jeg hadde holdt meg unna alt jeg skulle (men visste det jo ikke så)
Huff.. synes ikke at du skal tenke sånn!

Back
Topp