Høres kjekt utJul i flåklypa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kjekt utJul i flåklypa
Så flinke dokke erHehe.. joda.. blir en stor jobb, menn kjekt når det blir ferdig.. totalrenovert to etg allerede, så vet hva vi går til
MAssevis av ting som skjer på Moa på søndagHytta en turslappe av og kose oss.. mulig til ålesund og se på vogn søndag
![]()
Dyrt å leie inn folk ;-)Så flinke dokke er![]()
Jepp.. jeg vet!MAssevis av ting som skjer på Moa på søndagEn haug med konsertar i alle fall
![]()
Får se om vi orker ;-) sikkert mye folk!MAssevis av ting som skjer på Moa på søndagEn haug med konsertar i alle fall
![]()
Så kostHytta en turslappe av og kose oss.. mulig til ålesund og se på vogn søndag
![]()
Den er så finHøres kjekt ut![]()
Hva slags konserter?MAssevis av ting som skjer på Moa på søndagEn haug med konsertar i alle fall
![]()
Spørs om jeg kanskje må se den i løpet av julen jeg ogsåDen er så fin
Bugaboo buffalo.. mannen må bare se den..Så kost. Ossen vogn tenker dere?
![]()
Er jo det..Greitt å vere litt handy sjølv dåDyrt å leie inn folk ;-)
Jepp.. mannen er veldig flink, og jeg gjør mitt beste...Er jo det..Greitt å vere litt handy sjølv då![]()
Blir nok mye folkMAssevis av ting som skjer på Moa på søndagEn haug med konsertar i alle fall
![]()
Hva slags konserter?
Har du ikke sett den?Spørs om jeg kanskje må se den i løpet av julen jeg også![]()
Spise mat og kose ossKoselig. Hva skal dere?
![]()
Blir nok det! Og så kjem den der Coca-cola-juletrailerenBlir nok mye folk![]()
What?Blir nok det! Og så kjem den der Coca-cola-juletraileren![]()