Wow, litt av en jobbJa.. skal totalrenoverte kjellern og lage 2,5 soverom, et stort bad, vaskerom og "flerbruksrom"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, litt av en jobbJa.. skal totalrenoverte kjellern og lage 2,5 soverom, et stort bad, vaskerom og "flerbruksrom"![]()
Jeg har troaTror du?det gjør ikke jeg
Viktigste er absolutt at man har det triveligSatser på topp 100 så kan alt annet være bonus.. skravle fordi det er trivelig![]()
Ja.. over tid.. skal få noen til å hogge opp gulvet og støpe nytt.. så tar vi nok oppbygginga selv for det meste.. har full "leilighet" oppe, så er ingen hast sånn sett.. annet enn vaskerommetWow, litt av en jobbSkal dokke gjere mykje av jobben sjølve?
Den var finEr ikke stellekommode, men kommode.
Vis vedlegget 91965
Vil ha denne, har en i sort - men vil ha en i hvit og![]()
Så kjekt dåJa.. over tid.. skal få noen til å hogge opp gulvet og støpe nytt.. så tar vi nok oppbygginga selv for det meste.. har full "leilighet" oppe, så er ingen hast sånn sett.. annet enn vaskerommet![]()
Er såå fornøyd med den jeg harDen var fin![]()
Julebord lørdagPlaner i helga jenter?![]()
Helt enigViktigste er absolutt at man har det trivelig![]()
Du driver med i kveld da?Helt enig![]()
Hehe.. joda.. blir en stor jobb, menn kjekt når det blir ferdig.. totalrenovert to etg allerede, så vet hva vi går tilSå kjekt dågreitt å ha noko å pusle med
![]()
Ser film pã NetFlixDu driver med i kveld da?
Så braEr såå fornøyd med den jeg har![]()
Hytta en turPlaner i helga jenter?![]()
Jul i flåklypaSå koseligHva skal dere se?
Netflix er diggSer film pã NetFlix![]()
En med mr conneryNetflix er diggHvilken film da?