Gjør det, og intet er bedre enn detSå bra! Da får jo alle det som de vil ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det, og intet er bedre enn detSå bra! Da får jo alle det som de vil ;-)
Veldig fin.Titt tei alle samanEr det ein fin kveld i felles-skravleland?
![]()
Nam, julematVeldig fin.
Her går diskusjonen i julemat, og stellekommoder..
Sundvik fra Ikeahttp://babycare.no/stellekommode-trendy-bijoux-primi-sogni-hvit-med-strass.html denne bare en annen stellematte på toppen .. er jo 3 år siden jeg kjøpte dethvilket har du ??
![]()
Bare å gjøre.. jeg har ikke stellekommodeNam, julematStellekommode har eg og, hehe. Så då kan eg jo berre hoppe inn då
![]()
Hvilken har du?:krNam, julematStellekommode har eg og, hehe. Så då kan eg jo berre hoppe inn då
![]()
Jippii :-D Skal du kanskje ha stellekommode?Bare å gjøre.. jeg har ikke stellekommodemen får være her likevel..
Ligger på soffan som et slakt. Duda?Titt tei alle samanEr det ein fin kveld i felles-skravleland?
![]()
Eg har Trekløver sin stellekommode "Kasper". Veldig veldig fornøgdHvilken har du?:kr
Den er fin den, skulle vi ha hatt ny, ville den ha stått høyt oppe på listenSundvik fra Ikea![]()
Ganske så avslappa stilling i sofaen her og. Driv og redigerer på ei fotobok til julLigger på soffan som et slakt. Duda?![]()
Nja.. tror det blir et sammenleggbart stellebord i første omgang siden vi ikke har plass på badet.. men når det blir stort bad i kjellern kanskjeJippii :-D Skal du kanskje ha stellekommode?![]()
uff.. skjønner ikke helt hva jeg tenkte på men jeg hadde jo ikke ide om hva slike ting skulle koste.. hadde aldrig kjøpt den nå ... var ikke så økonomisk av meg på den tiden... kjøpte det vell bare fordi jeg syns det var så søtt med den bamsen og de knappene å det på håndtakene ( som forresten kun er klistermerker, jeg fikk med og klistra på selv siden den var flatpakket)Er veldig lik den vi har, bare vår hadde en litt annen prislapp
Funkar jo like bra med sammenleggbartNja.. tror det blir et sammenleggbart stellebord i første omgang siden vi ikke har plass på badet.. men når det blir stort bad i kjellern kanskje![]()
Ja men jeg svarte da for megDu ja ;-) handler om tradisjoner.. vi har aldri hatt det.. men har det i romjula da![]()
Ja.. skal totalrenoverte kjellern og lage 2,5 soverom, et stort bad, vaskerom og "flerbruksrom"Funkar jo like bra med sammenleggbart
Har dokke planar om oppussing altså?
Det er braStresser meg ikke i det heeeeletatt![]()
Slappa bare avPlanene er mange, men tiltaket lite..
Det jeg burde gjort:
Dra på butikken og handle inn mat
Støvsuge og vaske
Rydde i klesskapet og finne klær som vi kan gi bort
Lage fløtekarameller
Pynte pepperkaker
Kjøpe kakebokser til julekakene
Gå en lengre tur med bikkja
Vaske klær..
Enn du?
Så koseligah for en deilig kveld. Elsker kvalitetstid med kengubarnet altså.I morgen er det filmkveld, gleder meg til det