Felles skravle 2015

Jippii :-D Skal du kanskje ha stellekommode? :-)
Nja.. tror det blir et sammenleggbart stellebord i første omgang siden vi ikke har plass på badet.. men når det blir stort bad i kjellern kanskje :-)

Er veldig lik den vi har, bare vår hadde en litt annen prislapp
uff.. skjønner ikke helt hva jeg tenkte på men jeg hadde jo ikke ide om hva slike ting skulle koste.. hadde aldrig kjøpt den nå ... var ikke så økonomisk av meg på den tiden... kjøpte det vell bare fordi jeg syns det var så søtt med den bamsen og de knappene å det på håndtakene ( som forresten kun er klistermerker, jeg fikk med og klistra på selv siden den var flatpakket) :p haha uff jaja ;) kan jo fint kjøpe en fin billig kommode og sånn klistermerker og henge på og få det for en 1000-1500 :p

Nja.. tror det blir et sammenleggbart stellebord i første omgang siden vi ikke har plass på badet.. men når det blir stort bad i kjellern kanskje :)
Funkar jo like bra med sammenleggbart :-)
Har dokke planar om oppussing altså?

ah for en deilig kveld. Elsker kvalitetstid med kengubarnet altså.:) I morgen er det filmkveld, gleder meg til det

Planene er mange, men tiltaket lite..

Det jeg burde gjort:
Dra på butikken og handle inn mat
Støvsuge og vaske
Rydde i klesskapet og finne klær som vi kan gi bort
Lage fløtekarameller
Pynte pepperkaker
Kjøpe kakebokser til julekakene
Gå en lengre tur med bikkja
Vaske klær..

Enn du?
Slappa bare av :)

ah for en deilig kveld. Elsker kvalitetstid med kengubarnet altså.:) I morgen er det filmkveld, gleder meg til det
Så koselig :) Hva skal dere se?

Back
Topp