Det verste som finnes!Takk
Uff er ikke noe særlig å være kvalm ::
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det verste som finnes!Takk
Uff er ikke noe særlig å være kvalm ::
Juhu! Så bra!God morgeni dag har eg endeleg sove godt og lenge natta igjennom! Herlig
![]()
Hehe! Eg har vannflaske ved senga mi så det første eg gjer før eg står opp er å drikke vann, for eg er så tørr når eg våkne. Men har ikkje drømt om vann ennoJuhu! Så bra!
Jeg har vært så tørr/ekkel i halsen at jeg har drømt om vann i hele natt![]()
Har vannflaske jeg og, våknet og drukket vann et par ganger jaHehe! Eg har vannflaske ved senga mi så det første eg gjer før eg står opp er å drikke vann, for eg er så tørr når eg våkne. Men har ikkje drømt om vann enno![]()
Ikke så alt for mye er planen. Enn du?God morgenhva er planen for dagen?
Venter du på noe i posten ?Fem timer.
Fem timer til jeg skal hjem. Hente unger, hente post...
Eg er medHalloLenge siden jeg har tittet innom nå. Eller litt hvertfall
Er dere med på desember skravling ?
![]()
Mannens sædprøvesvar, sendt fra gyn på tirsdagVenter du på noe i posten ?![]()
Topp 100 er grei skuring, har antakelig snart nok innlegg.Eg er medhar så lyst på premier, men veit at eg ikkje kjem til å vær her inne når jul og nyttår nærme seg så må komme meg oppover lista slik at eg har råd til å dette til å skravle mindre på slutten
![]()
Nei topp 10 har eg ikkje sjangs på eg hellerTopp 100 er grei skuring, har antakelig snart nok innlegg.
Topp 10 klarer jeg ikke.
Du har skikkelig nedtelling i dag. Her har jeg 3.5 timer igjen.4.45 til jeg drar hjem...
Topp 10 gidder jeg ikke. Regner med topp 100 går av seg selvNei topp 10 har eg ikkje sjangs på eg heller![]()
Definitivt.Du har skikkelig nedtelling i dag. Her har jeg 3.5 timer igjen.
Ja det er greit å avklare, men skjønner at du er spent.Definitivt.
Jeg er så spent på det brevet.
Og nå avklare med mannen om jeg får åpne det, der er jo hans...
Mannen jobber jo lenge. Ikke hjem til middag. På en måte, vente til han er det og ungene i seng?Ja det er greit å avklare, men skjønner at du er spent.
Oj, så utrolig spennende!Mannens sædprøvesvar, sendt fra gyn på tirsdag