God nattNatta jenter! Tar kvelden jeg også nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattNatta jenter! Tar kvelden jeg også nå..
God morgen
God morgen. Her sitter jeg i sofaen og har kommet meg opp. Tenkte å teste i dag, men det glemte jeg helt i trøttheten her jeg gikk på toalettet i sted. Så nå sitter jeg her ferdig tisset og ikke testet... jaja... prøve i kveld eller i morgen..Og god morgen
Jeg er trøtt
Jeg var faktisk hjemme etter midnatt, jeg kjørte en kollega hjem. Det tok bare et kvarter ekstra da, men da pqsserte det faktisk
Håper min holder seg inneGod morgen jentergir navlen min maks en uke til før den stikker utover.. Nå er det like før hehe
![]()
Hehe er ikke noe håp her den er på god vei . Samme som sist gang... er i det minste 30 uker om 6 dager så er akseptabeltHåper min holder seg inne![]()
Lykke til på jobb, håper det går smertefritt .... Her har Heller ikke kvalmen gitt seg enda !! Men ikke like utholdelig som i begynnelsen da heldigvisGod morgen alle. Er kjempekvalm, men på jobb likevel. Skal gjøre et forsøk i det minste!![]()
Jeg er 28+0 i dagHehe er ikke noe håp her den er på god vei . Samme som sist gang... er i det minste 30 uker om 6 dager så er akseptabelt![]()
På generelt ogsåEr det flere plasser?![]()
Huff! Samme her ang kvalmen.. at man ikke kan være som "alle andre" hvor det gir seg etter uke 12!Lykke til på jobb, håper det går smertefritt .... Her har Heller ikke kvalmen gitt seg enda !! Men ikke like utholdelig som i begynnelsen da heldigvis![]()
God morgenGod morgen![]()
TakkLykke til på jobb! Håper kvalmen gir seg. Jeg er på vei på kurs, og er også fryktelig kvalm.. men det gir seg vel forhåpentligvis!