Lillefrø15
Forumet er livet
Det som er så godtLiker ikke det, så du klarer ikke friste meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som er så godtLiker ikke det, så du klarer ikke friste meg![]()
hmf.. neida.. det går bra.. verdt det!He he. Hvorfor ikke?
![]()
Tv, avslapping, navnediskusjoner og så må jeg snart se om fløtekaramellene mine er ferdig til å skjæres oppGod kveld damer. Hva gjør dere i kveld?
Der da?God kveld damer. Hva gjør dere i kveld?
Ser prison breakGod kveld damer. Hva gjør dere i kveld?
Huff! Greit å ha litt tid fra hverandre også! Sov godt, så håper jeg at formen er bedre imorra!Får vel ta å legge meg. Blir sprø av å være hjemme når sambo er på fri periode. Det blir for mye tid å irritere hverandre på, og jeg blir raskt irritert for aaaaalt mulig for tiden :/ må ut av huset i morgen. Satser på at hodepine og kvalme er bedre i morgen. Dette må være noe svskaps relatert. Aldri tidligere følt meg slik merkelig som nå.
Bare ikke kvalmen jeg hadde i sommer kommer tilbake!
Natta damer
Ser how to get away with murder.Der da?
Ahh.. tar det oppSer how to get away with murder.
Syns det er en litt rotete serie, men helt grei underholdning.Ahh.. tar det oppse det på fredag tenker jeg..
Pakker inn litt julepresangerGod kveld damer. Hva gjør dere i kveld?
Enig! Litt vanskelig og hopping frem og tilbake..Syns det er en litt rotete serie, men helt grei underholdning.
Nam! FløtekaramellerTv, avslapping, navnediskusjoner og så må jeg snart se om fløtekaramellene mine er ferdig til å skjæres opp
Er den bra da? Har vurdert å seEnig! Litt vanskelig og hopping frem og tilbake..
Tja.. underholdning.. liker krimserier jegEr den bra da? Har vurdert å se![]()
Ok. Er jo så mange serier å følge med på akkurat nåTja.. underholdning.. liker krimserier jegikke det beste jeg har vært borti
JeppOk. Er jo så mange serier å følge med på akkurat nå![]()