Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott tiltak!Har pakket inn gave som vi skal gi til hjelp oss å hjelpe, godt å kunne hjelpe noen som ikke har så mye.
Skal gjøre mitt aller yttersteIkke alt du kan styre![]()
De gjør en god jobb, skulle bare mangle at man hhjelper de med det de trengerSå flott tiltak!
Lykke tilSkal gjøre mitt aller ytterste![]()
Jaa! Og de gamle tegnefilmene, ikke dette nye greiene. Animert eller hva jeg skal kalle detHeeeelt enig med deg! Barnetv var mye bedre før i tiden!
Ja! Absolutt! Og der de snakket normalt, ikke med rare stemmer/lyder..Jaa! Og de gamle tegnefilmene, ikke dette nye greiene. Animert eller hva jeg skal kalle det![]()
De gjør en god jobb, skulle bare mangle at man hhjelper de med det de trenger
Jaaaa..!Ja! Absolutt! Og der de snakket normalt, ikke med rare stemmer/lyder..
Hvor kjøpte du den, og opp til hvor store størrelser fins den?Å.. fikk min bravado amme-BH idag.. sååå behagelig![]()
Så fint gjortHar pakket inn gave som vi skal gi til hjelp oss å hjelpe, godt å kunne hjelpe noen som ikke har så mye.
Så deilig med ny behagelig bh! skulle ønske jeg hadde noen! alle mine er blitt for småÅ.. fikk min bravado amme-BH idag.. sååå behagelig![]()
Jeg kjøpte den på lilleprinsen.no. var fri frakt en dag her.. 105 F står det vel.. er bare 4 strl.. S M L og XL.Hvor kjøpte du den, og opp til hvor store størrelser fins den?
Huff så kjedelig!skikkelig uflaks start på dagen.. Først kommer bussen 20minutter for sent.... når vi hadde kjørt en stund begynte hele bussen og lekke og bli fylt med blå varm væske? fløyt over gulvet over hele bussen og begynte å komme røyk på utsiden..... jeg vett ikke hva den vesken var.. så jeg hoppet av bussen og gikk resten ( 15 minutt ca) .. så kom forsent til skolen... Jaja nå håper jeg resten av dagen går smrte frittå ønsker dere en fin dag !!
![]()
Det hørtes merkelig ut, der med væsken altsåskikkelig uflaks start på dagen.. Først kommer bussen 20minutter for sent.... når vi hadde kjørt en stund begynte hele bussen og lekke og bli fylt med blå varm væske? fløyt over gulvet over hele bussen og begynte å komme røyk på utsiden..... jeg vett ikke hva den vesken var.. så jeg hoppet av bussen og gikk resten ( 15 minutt ca) .. så kom forsent til skolen... Jaja nå håper jeg resten av dagen går smrte frittå ønsker dere en fin dag !!
![]()
Nettopp sånn hos meg.. derfor jeg testet denne.. ellers tenkte jeg å vente til nærmere fødsel/etter fødsel..Så deilig med ny behagelig bh! skulle ønske jeg hadde noen! alle mine er blitt for småog puppene henger og slenger på utsiden
![]()
F er alt for liteJeg kjøpte den på lilleprinsen.no. var fri frakt en dag her.. 105 F står det vel.. er bare 4 strl.. S M L og XL.
Vokser vist med puppene på en måte..
http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/573011[2]/SubProducts/573011[2]-0002
Æsj.. kjedelig! Har du sett på cubus eller change sine? Så de kom godt ut i test..F er alt for lite![]()