Felles skravle 2015

God morgon :)
Her er planen å få vaska huset da pappa og resten kjem til oss i morgo kveld. Veit eg trenger to dagar pga bekkenet og hovudet, så da er det berre å starta...

God morgon :)
Her er planen å få vaska huset da pappa og resten kjem til oss i morgo kveld. Veit eg trenger to dagar pga bekkenet og hovudet, så da er det berre å starta...
Burde egentlig rydde og vaske selv, men jeg var så ille i bekkenet i går at jeg hadde problemer med å gå i trappen, om mannen sendte meg i seng.
Velger å slappe av og være lat i dag.
Så fort gass mannen er ferdig, slår jeg på NetFlix

• Liker
Reactions: EJ
Burde egentlig rydde og vaske selv, men jeg var så ille i bekkenet i går at jeg hadde problemer med å gå i trappen, om mannen sendte meg i seng.
Velger å slappe av og være lat i dag.
Så fort gass mannen er ferdig, slår jeg på NetFlix

Deilig å kunne slappe av! Skulle gjerne gjort det sjølv.
Men no har me avtalt med gubben at han skal ta med seg Jr og besøka jobben og litt diverse slik at eg kan få gjort ein del. Vanskeleg når Jr alltid skal henga i føttene mine :P

Deilig å kunne slappe av! Skulle gjerne gjort det sjølv.
Men no har me avtalt med gubben at han skal ta med seg Jr og besøka jobben og litt diverse slik at eg kan få gjort ein del. Vanskeleg når Jr alltid skal henga i føttene mine :p
Jeg gjord mye på søndag, så er ikke så ille her, og etter flere dager med alt for mye, sier kroppen stopp og da må jeg høre på den.
Har litt lyst til å ta en liten tur inn til Oslo og ta en tur innom en spesiell barne butikk og se etter en spesiell lue, men akkurat nå orker jeg ikke 1 time offentlig kommunikasjon for en lues skyld..
Er likevel lenge til mars

• Liker
Jeg gjord mye på søndag, så er ikke så ille her, og etter flere dager med alt for mye, sier kroppen stopp og da må jeg høre på den.
Har litt lyst til å ta en liten tur inn til Oslo og ta en tur innom en spesiell barne butikk og se etter en spesiell lue, men akkurat nå orker jeg ikke 1 time offentlig kommunikasjon for en lues skyld..
Er likevel lenge til mars

Ja, gjorde masse her i helga, men ser lika bomba ut :P Eitt skritt fram, tre tilbake :P

Går det ikkje an å evt få tak i lua på nettet?
Heldigvis, slik sett, er det ei god stund til mars :)

Ja, gjorde masse her i helga, men ser lika bomba ut :p Eitt skritt fram, tre tilbake :p

Går det ikkje an å evt få tak i lua på nettet?
Heldigvis, slik sett, er det ei god stund til mars :)
Har sett etter den, vet heller ikke om den eksisterer + at jeg elsker å handle babytøy, og ta på det før jeg kjøper det.
Er egentlig litt teit, var innom den butikken som er av typen "jeg har egentlig ikke råd til å gå inn døren", men jeg vist de har en del petit bateau der, og de ull-bodyene var de eneste i ull frøkna tålte. Dette var før jeg viste om bambus.
Men kan få tak i det merket andre steder også, men som regel ikke de i ull siden de er så fryktelig dyre.

Uansett det kom jeg over verdens søteste rosa Gant lue jeg ikke klarte å motstå, og den var på salg.
Når jeg begynte å bruke den var jeg veldig fornøyd med både passform og måten den "pustet".
Den holdt varmen lenge, samtidig som den ikke så lett ble for varm heller.
(Skulle egentlig bare mangle med den prisen)
Har lyst på en lik i lys blå eller grå.

• Liker
Har sett etter den, vet heller ikke om den eksisterer + at jeg elsker å handle babytøy, og ta på det før jeg kjøper det.
Er egentlig litt teit, var innom den butikken som er av typen "jeg har egentlig ikke råd til å gå inn døren", men jeg vist de har en del petit bateau der, og de ull-bodyene var de eneste i ull frøkna tålte. Dette var før jeg viste om bambus.
Men kan få tak i det merket andre steder også, men som regel ikke de i ull siden de er så fryktelig dyre.

Uansett det kom jeg over verdens søteste rosa Gant lue jeg ikke klarte å motstå, og den var på salg.
Når jeg begynte å bruke den var jeg veldig fornøyd med både passform og måten den "pustet".
Den holdt varmen lenge, samtidig som den ikke så lett ble for varm heller.
(Skulle egentlig bare mangle med den prisen)
Har lyst på en lik i lys blå eller grå.

Typisk det der. Berre innom og sjå... Skal ikkje kjøpa noko.. Obs :P
Har eit par plagg sjølv som eg skal kjøpa inn dersom eit av trolla i magen er ei jente.

Takk:)

Men kjenner jeg får vondt i ene skulderen av å ligge, så må vel opp å stå snart. Få i meg noe frokost:)

Det hjelper på å få i seg mat, sjølv om ein ikkje føler det. Er viktig å få i seg nok veske og mat :)

Back
Topp