Felles skravle 2015

Oj, kl 10 :p hihi

Den var ikke mye mer i alle fall, muligens dro den seg mot 23. Men jeg var hjemme i grei nok tid til å gå på jobb neste dag. Det blir vi nok etter julebordet også, det begynner 1830, og jeg forventer å være hjemme før det er torsdag. Vi har det kjekt da, men det blir liksom ikke den "sitte og drikke utover natta"-greia av et julebord hvor det serveres brus. Sånn går det når man har en arbeidsgiver eid av en organisasjon som har i sine vedtekter at de ikke kjøper alkohol.

Men det er jo gøy fordi om. Og altså på en onsdag.

God aften:-) heime aleine ei lita stund eg. Så då ser eg på fødeavdelingen:p

Nå multitasker jeg.

165 bilag, og ei kake... Stekes i to omganger, avkjøles og pyntes.(enkelt)

Den var ikke mye mer i alle fall, muligens dro den seg mot 23. Men jeg var hjemme i grei nok tid til å gå på jobb neste dag. Det blir vi nok etter julebordet også, det begynner 1830, og jeg forventer å være hjemme før det er torsdag. Vi har det kjekt da, men det blir liksom ikke den "sitte og drikke utover natta"-greia av et julebord hvor det serveres brus. Sånn går det når man har en arbeidsgiver eid av en organisasjon som har i sine vedtekter at de ikke kjøper alkohol.

Men det er jo gøy fordi om. Og altså på en onsdag.
Alt er bedre enn ingenting tenker jeg :)

Forresten.. synes lege min var litt atypisk idag..
Legen: ja, og så må du vel ha en ny sykemelding. Hva tenker du angående arbeid?
Jeg: jeg vil fortsette å jobbe 50%
Legen: er du sikker? Du må ikke slite deg ut!

Status: første del av kaken i ovnen, nå stekes i to omganger.

Bilag som er faktura er behandlet, nå gjenstår 70 bankbilag, men de skal bare importeres, de føres i neste omgang.

Back
Topp