Vi har uansett alkoholfritt,og er jeg ikke hjemme til midtnatt er jeg overrasket....Julebord på en onsdag?det har jeg aldri hørt om før
![]()
Kristen arbeidsgiver og tradisjon for å ha det gøy, og dra hjem tidlig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har uansett alkoholfritt,og er jeg ikke hjemme til midtnatt er jeg overrasket....Julebord på en onsdag?det har jeg aldri hørt om før
![]()
Da skjønner jeg. Her var det hæla i taket til kl 4, og en gjeng fyllesyke medarb. Dagen derpå var jeg glad jeg ikke kunne drikkeVi har uansett alkoholfritt,og er jeg ikke hjemme til midtnatt er jeg overrasket....
Kristen arbeidsgiver og tradisjon for å ha det gøy, og dra hjem tidlig...
Vi har derfor våre samlinger på hverdager. Det går fint.Da skjønner jeg. Her var det hæla i taket til kl 4, og en gjeng fyllesyke medarb. Dagen derpå var jeg glad jeg ikke kunne drikke![]()
Stussa litt på det jeg ogsåJulebord på en onsdag?det har jeg aldri hørt om før
![]()
Det bare er sånnStussa litt på det jeg også
Har stort sett bare daffa heile dagenNettopp spist middagenn du?
Oj, kl 10Vi har derfor våre samlinger på hverdager. Det går fint.
Sommerfest? Jada, men vi gir oss klokka ti...
Sløver på sofaenDa er frøkena lagt. Og freden har senket seg i hus. Hva gjør dere damer?
Gjør akkurat det samme. Skulle kanskje ha ryddet litt, men gidder ikke helt endaSløver på sofaendu da?
Daffer på sofaenDa er frøkena lagt. Og freden har senket seg i hus. Hva gjør dere damer?
Ja spesielt når det er dritt vær uteDaffer på sofaenHerlig er det!
Her også. Regner og kaldt så da er det godt å sitte inne med fyr i peisenJa spesielt når det er dritt vær ute![]()
Har også fyret opp. Her skletter det og regner og hegler.. pluss en del vindHer også. Regner og kaldt så da er det godt å sitte inne med fyr i peisen![]()
Frister så lite og gå tur med hundene også når det er slikt vær, men vi må nok bare ut snartHar også fyret opp. Her skletter det og regner og hegler.. pluss en del vind
Glad jeg ikke må utFrister så lite og gå tur med hundene også når det er slikt vær, men vi må nok bare ut snart![]()
Forstår jeg godtGlad jeg ikke må ut![]()
Fytterakker for en dag, Fristende å legge meg og sove helt til i morgen
Vi er 3Da er vi 2![]()