Jøss, her har det vore litt meir liv i dag enn det har vore lå leeeenge
Har alle fått roa seg ned og lada opp skravle batteria til desember?![]()
Ny gnist, ny mnd, det er jo jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, her har det vore litt meir liv i dag enn det har vore lå leeeenge
Har alle fått roa seg ned og lada opp skravle batteria til desember?![]()
Den er pen ja. Har ei fra emmaljunga som fulgte med vogna... den er ikke videre pen.
Ja veldig. Lommene for å ha flaskene i mangler bunn så flaskene holder seg ikke på plass. Håper det klaffer denne mnd så får jeg bruk for denDen hadde jeg også, liten, mindre pen og upratisk syns jeg![]()
Ja veldig. Lommene for å ha flaskene i mangler bunn så flaskene holder seg ikke på plass. Håper det klaffer denne mnd så får jeg bruk for den![]()
Sitter å venter på at legevakta skal ringe. Ringte tidligere, men fikk beskjed at de ikke hadde kapasitet å måtte vente til etter kl 16. Frøkena har fått noe innpå øyet i bhg i dag som vi ikke får fjernet med saltvann. Spent på hva legen sier... men irritert på at de ikke kunne ta henne inn her tidligere. Nå må vi kjøre bil i 30 min istede for 2 bare for 0 komme til legevakta... hun som blir så bilsyk :/
Jeg også. De hadde så mange som skulle inn og kunne ikke sette opp flere for da ble det overtid på legen :/Huffhvorfor fikk de ikke presset henne inn da? det er jo snakk om ett barn! blir irritert på slik
![]()
Jeg også. De hadde så mange som skulle inn og kunne ikke sette opp flere for da ble det overtid på legen :/
Ja håper det. Har ikke hørt noe enda. Er snart en time siden jeg ringte :/merkelige greier! får håpe dere får komme inn snart nå da!
Ja håper det. Har ikke hørt noe enda. Er snart en time siden jeg ringte :/
Jo, men etter 16 ringer vi en sentral som sender ei melding til nærmeste legevakt. Så må man bare vente.. og vente... håper de ringer snart. Begynner å nærme seg kveldsstell her.jaha?Er det ikke slik at man ringer til legevakten og får time med en gang? Eller i nærmestet framtid? Det er det her ihvertfall!
Skal de det?Kom til å tenke på. Siden facebook skal begynne å overvåke alt du gjør på tlf og pc. Hva skjer da hvis du logger inn på jobb pc? Vil de overvåke den da? Mye info som ikke andre skal vite der...
Ja det står en opplysning inne når du logger inn. Det er en forklaring på hvilke nye regler/betingelser som kommer. Hvis du logger inn etter 1.1.15 godkjenner du disse vilkårene automatisk.Skal de det?
Jo, men etter 16 ringer vi en sentral som sender ei melding til nærmeste legevakt. Så må man bare vente.. og vente... håper de ringer snart. Begynner å nærme seg kveldsstell her.
Ja det står en opplysning inne når du logger inn. Det er en forklaring på hvilke nye regler/betingelser som kommer. Hvis du logger inn etter 1.1.15 godkjenner du disse vilkårene automatisk.
Satt og tenkte på det.Hadde ringt på nytt om jeg var deg.
Jeppå hvis man ikke godtar det, så må man slette seg?
At de skal følge alle enheter (overvåke) alle enheter jeg logget inn fra? Eller kun det som skjer på facebook? Dette hørtes merkelig utJa det står en opplysning inne når du logger inn. Det er en forklaring på hvilke nye regler/betingelser som kommer. Hvis du logger inn etter 1.1.15 godkjenner du disse vilkårene automatisk.
Jeppdet kommer jeg til å gjøre.