Felles skravle 2015

Den hadde jeg også, liten, mindre pen og upratisk syns jeg :p
Ja veldig. Lommene for å ha flaskene i mangler bunn så flaskene holder seg ikke på plass. Håper det klaffer denne mnd så får jeg bruk for den :D

Sitter å venter på at legevakta skal ringe. Ringte tidligere, men fikk beskjed at de ikke hadde kapasitet å måtte vente til etter kl 16. Frøkena har fått noe innpå øyet i bhg i dag som vi ikke får fjernet med saltvann. Spent på hva legen sier... men irritert på at de ikke kunne ta henne inn her tidligere. Nå må vi kjøre bil i 30 min istede for 2 bare for 0 komme til legevakta... hun som blir så bilsyk :/

Sitter å venter på at legevakta skal ringe. Ringte tidligere, men fikk beskjed at de ikke hadde kapasitet å måtte vente til etter kl 16. Frøkena har fått noe innpå øyet i bhg i dag som vi ikke får fjernet med saltvann. Spent på hva legen sier... men irritert på at de ikke kunne ta henne inn her tidligere. Nå må vi kjøre bil i 30 min istede for 2 bare for 0 komme til legevakta... hun som blir så bilsyk :/

Huff:( hvorfor fikk de ikke presset henne inn da? det er jo snakk om ett barn! blir irritert på slik :(

Kom til å tenke på. Siden facebook skal begynne å overvåke alt du gjør på tlf og pc. Hva skjer da hvis du logger inn på jobb pc? Vil de overvåke den da? Mye info som ikke andre skal vite der...

jaha?:eek: Er det ikke slik at man ringer til legevakten og får time med en gang? Eller i nærmestet framtid? Det er det her ihvertfall!
Jo, men etter 16 ringer vi en sentral som sender ei melding til nærmeste legevakt. Så må man bare vente.. og vente... håper de ringer snart. Begynner å nærme seg kveldsstell her.

Ja det står en opplysning inne når du logger inn. Det er en forklaring på hvilke nye regler/betingelser som kommer. Hvis du logger inn etter 1.1.15 godkjenner du disse vilkårene automatisk.

å hvis man ikke godtar det, så må man slette seg?

Ja det står en opplysning inne når du logger inn. Det er en forklaring på hvilke nye regler/betingelser som kommer. Hvis du logger inn etter 1.1.15 godkjenner du disse vilkårene automatisk.
At de skal følge alle enheter (overvåke) alle enheter jeg logget inn fra? Eller kun det som skjer på facebook? Dette hørtes merkelig ut

Back
Topp