At de skal følge alle enheter (overvåke) alle enheter jeg logget inn fra? Eller kun det som skjer på facebook? Dette hørtes merkelig ut
Helt enig. Greit de overvåker fb, men ikke alt jeg gjør på en data liksom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At de skal følge alle enheter (overvåke) alle enheter jeg logget inn fra? Eller kun det som skjer på facebook? Dette hørtes merkelig ut
Det er det jeg ikke vet... men lurer på...At de skal følge alle enheter (overvåke) alle enheter jeg logget inn fra? Eller kun det som skjer på facebook? Dette hørtes merkelig ut
Nei det er ikke greitHelt enig. Greit de overvåker fb, men ikke alt jeg gjør på en data liksom...
De blir å følge amrikanske lover selv om de strider mot norsk grunnlovmå nesten vurdere det jeg ogsåovervåke liksom! Det er jo ikke bra
![]()
De blir å følge amrikanske lover selv om de strider mot norsk grunnlov
Er nesten ikke inne lengre her heller... men bruker jo tiden min inne på bv istedeDet må jo norge protestere på? hm.. må tenkte på denne ja! ikke at jeg egentlig bruker fb til noe som helst lengre men![]()
Er nesten ikke inne lengre her heller... men bruker jo tiden min inne på bv istedetror de har klaget, men siden det er en amrikansk side har de ett smutthull.
Jeg Ringte legen nå... de har mye å gjøre, men har lest beskjeden så da vi bare ventenei, ikke sant. Eneste jeg bruker fb til er å se hva andre gjør og skrivermen det er jo greit å ha f.eks om man blir invitert til forskjellig... men må tenkte på det...
Jeg Ringte legen nå... de har mye å gjøre, men har lest beskjeden så da vi bare vente
Ja.. men vakthavende lege må ringe meg først... irritert over hvor tregt ting går... hun skal jo sove snart.Det var bra, håper dere får komme inn snart![]()
Gratulerer
Har nok detJøss, her har det vore litt meir liv i dag enn det har vore lå leeeenge
Har alle fått roa seg ned og lada opp skravle batteria til desember?![]()
Hvorfor har jeg ikke hørt dette? Har det stått i media?nei, ikke sant. Eneste jeg bruker fb til er å se hva andre gjør og skrivermen det er jo greit å ha f.eks om man blir invitert til forskjellig... men må tenkte på det...
Håper dere får komme inn snartSitter å venter på at legevakta skal ringe. Ringte tidligere, men fikk beskjed at de ikke hadde kapasitet å måtte vente til etter kl 16. Frøkena har fått noe innpå øyet i bhg i dag som vi ikke får fjernet med saltvann. Spent på hva legen sier... men irritert på at de ikke kunne ta henne inn her tidligere. Nå må vi kjøre bil i 30 min istede for 2 bare for 0 komme til legevakta... hun som blir så bilsyk :/
TakkGratulerer![]()
Har vært på nyhetene mener jegHvorfor har jeg ikke hørt dette? Har det stått i media?
Håper jeg også.Håper dere får komme inn snart
Lever i min egen bobble jeg da tydeligvisHar vært på nyhetene mener jeg
Du ligger på 1plass, har du sett det?Det var bra, håper dere får komme inn snart![]()
Hihi... tror det er mange som ikke har sett det. Mener det ligger en info på varsler.Lever i min egen bobble jeg da tydeligvis![]()