Felles skravle 2015

At de skal følge alle enheter (overvåke) alle enheter jeg logget inn fra? Eller kun det som skjer på facebook? Dette hørtes merkelig ut
Det er det jeg ikke vet... men lurer på...

Det må jo norge protestere på? hm.. må tenkte på denne ja! ikke at jeg egentlig bruker fb til noe som helst lengre men :p
Er nesten ikke inne lengre her heller... men bruker jo tiden min inne på bv istede :D tror de har klaget, men siden det er en amrikansk side har de ett smutthull.

Er nesten ikke inne lengre her heller... men bruker jo tiden min inne på bv istede :D tror de har klaget, men siden det er en amrikansk side har de ett smutthull.

nei, ikke sant. Eneste jeg bruker fb til er å se hva andre gjør og skriver :p men det er jo greit å ha f.eks om man blir invitert til forskjellig... men må tenkte på det...

Sitter å venter på at legevakta skal ringe. Ringte tidligere, men fikk beskjed at de ikke hadde kapasitet å måtte vente til etter kl 16. Frøkena har fått noe innpå øyet i bhg i dag som vi ikke får fjernet med saltvann. Spent på hva legen sier... men irritert på at de ikke kunne ta henne inn her tidligere. Nå må vi kjøre bil i 30 min istede for 2 bare for 0 komme til legevakta... hun som blir så bilsyk :/
Håper dere får komme inn snart

Back
Topp