Vi har fire soverom, og bare to unger (som enn så lenge deler rom..)Vi hadde gjesterom, men nå er sengen hevet ut og skal bli barnerom!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fire soverom, og bare to unger (som enn så lenge deler rom..)Vi hadde gjesterom, men nå er sengen hevet ut og skal bli barnerom!![]()
Hadde vært veldig koselig med hvit julaften i det minste!Accuweather sin "15 dages varsel" som vel er 30 dager eller noe sånn, sier vi skal få hvit jul!
Vi får se..
Nei hun har bare gitt kalenderen hun, resten må vi visst fikse selv i årSiden du nå pakke om. For da tolket jeg det som om hun har pakket inn noe , men du nå pakke det om for å få det i den kalenderen.
Men skjønner at det var noe jeg har misforstått![]()
4 soverom ja. Deilig! Det kunne jeg og tenkt megVi har fire soverom, og bare to unger (som enn så lenge deler rom..)
Det var min også i dag.God morgen og 1 desember. Her er lille gutt i ekstase med kalenderen
.
Hvilken type sjokolade var det?Nei hun har bare gitt kalenderen hun, resten må vi visst fikse selv i årI fjor fikk han grusom sjokolade i den , kjøpt av svigermor. Men han var fornøyd likevel , selv om han aldri spiste noen av sjokoladen da. Gøyeste er visst å ha kalender
Jobb jabegynner egentlig kl 8, men jeg er her som regel kl 7
![]()
Blir ikke topp 10 her heller, da må det i hvertfall være veldig få som er med og få innleggVar veldig flotte premier!jeg har ikke kommet høyere opp enn 12 siste tiden, og ser ikke for meg jeg har noe særlig bedre tid i desember. Såå topp 10 blir det nok ikke her heller
God julemåned jenter, og masse lykke til i trekningen.
Ser det er veldig mange fine premier på topp 100 denne måneden, og veske og vogn på topp 10.
Jeg kommer ikke til å gå for topp 10
Får jo betalt for det da!1 time før jobb? Hadde ikke jeg orket jeg![]()
Vi begynner med kjellern nå.. dvs det kommer noen som skal grave drenering idag før det blir full rulle med jobb for oss..4 soverom ja. Deilig! Det kunne jeg og tenkt meg1 til oss, 1 til lille, 1 til gjester og 1 til walk in garderobe
(frem til det også evt må brukes til barnerom)
![]()
Jul er supert, jeg gleder meg masseTakk det samme!
Julefeelingen er ikke her, men liker at det nærmer seg juljul er koselig!
God morgengodt i gang med arbeidsdagen her!
Topp 100 klarer vi lett!Ikke topp 10 kanskje, men topp 100 må vi klar![]()
Feburar 14 har vel sagt de er klare for topp ti, ronja også. Så da blir det listen tenker jegMen om "alle" har det... Hvem vet? Jeg tviler dog på det, antar noen har så god tid også i desember at de skriver 2-6000 innlegg mer enn meg.
Dem om det.
Jeg trenger ikke vogn engang, jeg har barn som går. (overtaler meg selv...)
Skal det bli flere soverom?Vi begynner med kjellern nå.. dvs det kommer noen som skal grave drenering idag før det blir full rulle med jobb for oss..
Da blir det 3 soverom nede
Takk takk.. håper formen bedrer seg utover..Ha en fin dag på jobb![]()