Yes, eller svare på alt når man er innom, det har ikke jeg tid til eller gidderJa, ikke sant! Det orker jeg ikke og klarer ikke det heller om jeg har prøvdmå jo være her hele tiden da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, eller svare på alt når man er innom, det har ikke jeg tid til eller gidderJa, ikke sant! Det orker jeg ikke og klarer ikke det heller om jeg har prøvdmå jo være her hele tiden da
![]()
Enig.. prater for å prate jeg.. håper på topp 100Yes, eller svare på alt når man er innom, det har ikke jeg tid til eller gidder
Ikke sant.Rydde roterom som egentlig skulle ha vært gjeste rom..
Høres kjent ut
Det klarer du nokEnig.. prater for å prate jeg.. håper på topp 100![]()
Topp 100 tar vi.Enig.. prater for å prate jeg.. håper på topp 100![]()
Yes, eller svare på alt når man er innom, det har ikke jeg tid til eller gidder
Ikke jeg heller.. prioriterer andre ting hellerTopp 100 tar vi.
Jeg har ikke tid til topp 10
Satser på detDet klarer du nok![]()
Jul med unger er det beste!Blir vel enda koseligere fra neste år når vi har lille mini. Jul er ikke heeelt det samme nå når vi er blitt voksne![]()
Vi feirer jul med nieser/nevøer på min side/samboers side annethvert år! Kjempekoselig.. gleder meg til lillegutt også kommer!Jul med unger er det beste!
Gleder meg til neste år!Jul med unger er det beste!
Fleksitid er fantastiskFint med fleksitid :-D
Jul med unger er det beste!
Min favorittkanalDer sa du noe!*sette på dabradioen på kontoret*
![]()
Uff, jeg skal kun halv dag 23 + nyttårsaften. Synes det er ille nok jeg :/Det er det! Jeg skal feire jul på jobb i årom jeg ikke fortsatt er sykmeldt da...
Mye koselig julemusikl jeg ikke nødvendigvis har hørt før!Min favorittkanal![]()
Ja, digger det! Blir veldig stor frihet! Har hatt nange uker fri med avspasering og det er så deilig!Fleksitid er fantastisk![]()
Hun greier det nok jaHelt klart, tror hun har en sånn greie på at hun skal være blant topp 3 hver måned
Hvordan type jobb har du?Ja, digger det! Blir veldig stor frihet! Har hatt nange uker fri med avspasering og det er så deilig!