Felles skravle 2015

Accuweather sin "15 dages varsel" som vel er 30 dager eller noe sånn, sier vi skal få hvit jul!

Vi får se..

Siden du nå pakke om. For da tolket jeg det som om hun har pakket inn noe , men du nå pakke det om for å få det i den kalenderen.

Men skjønner at det var noe jeg har misforstått :)
Nei hun har bare gitt kalenderen hun, resten må vi visst fikse selv i år;) I fjor fikk han grusom sjokolade i den , kjøpt av svigermor. Men han var fornøyd likevel , selv om han aldri spiste noen av sjokoladen da. Gøyeste er visst å ha kalender

God morgen :-) godt i gang med arbeidsdagen her!

Nei hun har bare gitt kalenderen hun, resten må vi visst fikse selv i år;) I fjor fikk han grusom sjokolade i den , kjøpt av svigermor. Men han var fornøyd likevel , selv om han aldri spiste noen av sjokoladen da. Gøyeste er visst å ha kalender
Hvilken type sjokolade var det?

Var veldig flotte premier!:) jeg har ikke kommet høyere opp enn 12 siste tiden, og ser ikke for meg jeg har noe særlig bedre tid i desember. Såå topp 10 blir det nok ikke her heller
Blir ikke topp 10 her heller, da må det i hvertfall være veldig få som er med og få innlegg

4 soverom ja. Deilig! Det kunne jeg og tenkt meg:) 1 til oss, 1 til lille, 1 til gjester og 1 til walk in garderobe :p (frem til det også evt må brukes til barnerom) :)
Vi begynner med kjellern nå.. dvs det kommer noen som skal grave drenering idag før det blir full rulle med jobb for oss..

Da blir det 3 soverom nede

Men om "alle" har det... Hvem vet? Jeg tviler dog på det, antar noen har så god tid også i desember at de skriver 2-6000 innlegg mer enn meg.

Dem om det.
Jeg trenger ikke vogn engang, jeg har barn som går. (overtaler meg selv...)
Feburar 14 har vel sagt de er klare for topp ti, ronja også. Så da blir det listen tenker jeg

Back
Topp