Lillefrø15
Forumet er livet
God kveldGod kveldhar skjønt at høgsesongen på jobben min allereie har starta, får jo aldri vore her inne jo
trur eg kan gi opp 1200 innlegg denne mnd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveldhar skjønt at høgsesongen på jobben min allereie har starta, får jo aldri vore her inne jo
![]()
Det kommer flere måneder..God kveldhar skjønt at høgsesongen på jobben min allereie har starta, får jo aldri vore her inne jo
![]()
Uff da.Akutt kvalm. Funnet sofaen..
Har gjordt det nå.. Sikkelig kvalm, æsj.. Jeg er 6 Dpo..Uff da.
Prøv og ta deg er glass vann og slapp av.
Hvor er du i syklusen?
God kveld. Hva jobber du med?
Det kommer flere måneder..
Hva jobber du med siden den er sesong basert?
Der er det trøkk nå jaJobbar i leikebutikk![]()
Det er ein fantastisk kjekk jobbDer er det trøkk nå ja. Så utrolig koselig jobb
. Kunne nesten tenkt meg å jobbe i butikk ved siden av jobben min
![]()
Hun liker ikke å sove. Pleier å sovne mellom 19 og 20 og står opp kl 6Jeg har blir fryktelig nysgjerrig på hun frøkna din..
Når er det hun pleier å legge seg, og når står hun opp?
Syns hun bestandig legger seg etter frøkna min (ikke noe galt i det altså)
Da har du en slitsom tid foran deg, ja..Jobbar i leikebutikk![]()
Har du mange nå da?God kveldhar skjønt at høgsesongen på jobben min allereie har starta, får jo aldri vore her inne jo
![]()
Ja den er også kjempe fin. Vogn trenger vi ikke har en bhg vogn ei vogn hjemme og ei trilleAv topp-premiene liker jeg alle.
Eller så kunne jeg også virkelig tenke meg den pysjen fra Lilleba som er topp 100 premie
Det blir vel omtrent noko slikt jaDa har du en slitsom tid foran deg, ja..
Gir seg vel omtrent når januarsalget nærmer seg slutten
Sikkert kjempe morro. Spesielt nå før julJobbar i leikebutikk![]()
SkjønnerDet er ein fantastisk kjekk jobbspesielt no når det er masse masse folk som skal handle julegåver
og så får eg jo testa ut alle leikene, og holdt meg litt oppdatert til mini blir stor nok til å ville ha alt mulig
Syns godt du kan ta ein ekstrajobb i tillegg til jobben ja![]()
Blir litt hardt med 600 til, men er jo mulig... kanskje ikke i det tempoet som har vært denne mnd, men forrige mnd var det muligSnart 600nede på 40+ plass
![]()
Hehe, kan hende han har litt andre meiningar om detSkjønner. Spørs om mannen er enig i det
![]()
Ja, vil nok tro detHehe, kan hende han har litt andre meiningar om det![]()
AbsoluttSikkert kjempe morro. Spesielt nå før jul![]()
Forrige mnd kunne eg klart det på så få dagar ja.. men tempo er helt annleis ja... menmen.. er ikkje så innmari viktig. er jo på topp100. Og reknar med eg ikkje vinn, sidan eg har vunne to mnd på rad noBlir litt hardt med 600 til, men er jo mulig... kanskje ikke i det tempoet som har vært denne mnd, men forrige mnd var det mulig