Felles skravle 2015

God kveld:) har skjønt at høgsesongen på jobben min allereie har starta, får jo aldri vore her inne jo:p trur eg kan gi opp 1200 innlegg denne mnd:)
Det kommer flere måneder..
Hva jobber du med siden den er sesong basert?

Der er det trøkk nå ja:D. Så utrolig koselig jobb;). Kunne nesten tenkt meg å jobbe i butikk ved siden av jobben min:D
Det er ein fantastisk kjekk jobb:D spesielt no når det er masse masse folk som skal handle julegåver:-) og så får eg jo testa ut alle leikene, og holdt meg litt oppdatert til mini blir stor nok til å ville ha alt mulig:p
Syns godt du kan ta ein ekstrajobb i tillegg til jobben ja;)

Det er ein fantastisk kjekk jobb:D spesielt no når det er masse masse folk som skal handle julegåver:-) og så får eg jo testa ut alle leikene, og holdt meg litt oppdatert til mini blir stor nok til å ville ha alt mulig:p
Syns godt du kan ta ein ekstrajobb i tillegg til jobben ja;)
Skjønner:). Spørs om mannen er enig i det:D

Sikkert kjempe morro. Spesielt nå før jul :D
Absolutt :D
Blir litt hardt med 600 til, men er jo mulig... kanskje ikke i det tempoet som har vært denne mnd, men forrige mnd var det mulig
Forrige mnd kunne eg klart det på så få dagar ja.. men tempo er helt annleis ja... menmen.. er ikkje så innmari viktig. er jo på topp100. Og reknar med eg ikkje vinn, sidan eg har vunne to mnd på rad no:P

Back
Topp