Oj har vinnerlykke du daAbsolutt
Forrige mnd kunne eg klart det på så få dagar ja.. men tempo er helt annleis ja... menmen.. er ikkje så innmari viktig. er jo på topp100. Og reknar med eg ikkje vinn, sidan eg har vunne to mnd på rad no![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj har vinnerlykke du daAbsolutt
Forrige mnd kunne eg klart det på så få dagar ja.. men tempo er helt annleis ja... menmen.. er ikkje så innmari viktig. er jo på topp100. Og reknar med eg ikkje vinn, sidan eg har vunne to mnd på rad no![]()
Hva vant du?Absolutt
TydeligvisOj har vinnerlykke du da
Stelleveska i september og voksiposen i oktoberHva vant du?![]()
Var ikke småpremier du vant heller..Stelleveska i september og voksiposen i oktober![]()
Heldig du... vinner aldri noe her :/Absolutt
Hehe nei, satsar høgt vettuVar ikke småpremier du vant heller..
Da har du jo vunnet det jeg ønsker meg nåStelleveska i september og voksiposen i oktober![]()
Det samme sa eg, før det plutselig gjekk min vegHeldig du... vinner aldri noe her :/
Heilt utruligOj. Så morro
.
Kjekke tingDa har du jo vunnet det jeg ønsker meg nå![]()
Håper jeg vinner ogsåHeilt utrulig![]()
Skjønner det jaHehe nei, satsar høgt vettu![]()
Så flinkHåper jeg vinner også. Skravlet en del i dag då jeg:kr. Nesten 100 innlegg i dag
![]()
Heldig grisen...Stelleveska i september og voksiposen i oktober![]()
29Så flinkKva plass ligg du på då?
Har aldri hatt noen vinnerlykke.Det samme sa eg, før det plutselig gjekk min veg![]()
Hehe, vinnarlykke der også jaHeldig grisen...
(Sier en som vant navnsmokker i februar og stelleveske i mars)
Du klarar vel fint å komme deg over 1200 då?29. Har 941 innlegg.. Ikke oppdatert noe mer seg jeg
![]()