Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
TakkMasse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkMasse lykke til
Ikke så veldig nå for min delGod formiddag! Er det noe liv her i dag?
Så morro+ 60.000,- i året
Så ikke lite heller
Jeg ser på gamle opptak av FødeavdelingenIkke så veldig nå for min del. Akkurat nå tar jeg meg lunsj pause
. Fant ut at jeg skulle vaske i kjøkkenskapene, og det tar tid
. Du driver med?
![]()
Kommer til å merkes godt, ja.Så morro. Det merker man
![]()
Jeg har akkurat gitt frøkna neste dose medisiner.Jeg ser på gamle opptak av FødeavdelingenSkal snart rydde her hjemme, men det er så tiltak!
Så koseligJeg ser på gamle opptak av FødeavdelingenSkal snart rydde her hjemme, men det er så tiltak!
Ja, det gjør detKommer til å merkes godt, ja.
Men det forsvinner vel i baby-hullet.
Koster med et ekstra barn
Ja, det gjør det. Har du tatt vare på litt fra de andre barna?
![]()
Hehe..Babyhullet...
Det kaller vi i vår familie det, det ekstra hullet jenter har, det babyer kommer ut. Det var forklaring gitt den da 2,5 år gamle gutten om hvor babyen skulle komme ut fra mamma sin mage..
Dit putter jeg ikke penger.... ;-)
Og jeg tror at når folk sier det store hullet mener de egentlig å referere til sorte hull, kanskje?Hehe..
Bruker den benevningen når vi snakker om det til gutten også
Tenkte ikke på det når jeg skrev det jeg skrev.
Tenkte at ofte når man får litt mer penger har jeg hørt flere uttale at de går vel bare ut "i det store hullet", det var det uttrykket jeg tenkte på
Jeg tror heller det stammer fra gammelt av dengang man sa at en som ikke klarer å holde på penger har hull i lommene sine..Og jeg tror at når folk sier det store hullet mener de egentlig å referere til sorte hull, kanskje?
Mye rart man kan diskutereMuligens det også.
Ikke sant?Mye rart man kan diskutere![]()
Må opp på kvisten å hente alle sakene førstJeg har snikpynta litt jeg, det var ikke meningen. Men ble fint da![]()
Nei, hun kom riktig vei... Ble født natt til fredag og vi fikk dra hjem mandag til lunsj.Oki. Nei, det skjønner jeg
. Greit å feire tidligere da
. Jeg var vel på sykehuset 4 dager når min ble tatt med hastesnitt.. Tok du keisersnitt med eldste også?
Oi, jeg ligger ikke så galt ann til at jeg nesten ikke har skravlet. Verre med Molly.Oppdatert 10:27
6. onemoretime: 2378
10. Kengu: 1821
13. Lilleblomst (Mars2015): 1708
14. Lykkeliten: 1546
21. EJ: 1197
23. Musemor med to små og en i magen: 1137
25. Sara: 1036
26. trinebeth: 887 (ligger 115 innlegg foran 31. plassen)
34. FruJohnsen: 696 (ligger 77 innlegg bak 30. plassen)
39. Fiona84: 583
55. Twinkle: 395
67. Huleboer: 339
86. Liisjja: 271
92. Gretehelenl: 256
98. Molly: 242
Lovebelly
30. plassen har 773
31. plassen har 772
35. plassen har 680
40. plassen har 576
100. plassen har 235
Når denne dagen er over har det gått 80 % av november, tilsvarende 960 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 25 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I november er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.Quote meg gjerne så jeg ser at du vil med.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 33,6 innlegg i snitt per dag (773 / 23 dager), tilsvarende omtrent 1010 innlegg etter 30 dager.
Ja tror nok du berger deg på topp 100 uten tvil. Skal prøve meg på 1200 her, men ser ikke ut som at jeg har vært inne i rett tidspunkt for å få inn litt innlegg. Mange har mye.Oi, jeg ligger ikke så galt ann til at jeg nesten ikke har skravlet. Verre med Molly.