Felles skravle 2015

Ikke så veldig nå for min del:). Akkurat nå tar jeg meg lunsj pause:). Fant ut at jeg skulle vaske i kjøkkenskapene, og det tar tid:eek:. Du driver med?:)
Jeg ser på gamle opptak av Fødeavdelingen :) Skal snart rydde her hjemme, men det er så tiltak!

Babyhullet...

Det kaller vi i vår familie det, det ekstra hullet jenter har, det babyer kommer ut. Det var forklaring gitt den da 2,5 år gamle gutten om hvor babyen skulle komme ut fra mamma sin mage..

Dit putter jeg ikke penger.... ;-)

Ja, det gjør det:). Har du tatt vare på litt fra de andre barna?:)

Har noe, men er også en del vi trenger.
Vognen må mest sannsynlig byttes ut.
Baby-bilsetet var allerede brukt den gangen vi fikk det til gutten, så det er for gammelt.
Mye av klærne etter frøkna er for jentete, og mye av det etter gutten er utslitt.
Og så er jeg shopping-gal når det kommer til babyer :P

Babyhullet...

Det kaller vi i vår familie det, det ekstra hullet jenter har, det babyer kommer ut. Det var forklaring gitt den da 2,5 år gamle gutten om hvor babyen skulle komme ut fra mamma sin mage..

Dit putter jeg ikke penger.... ;-)
Hehe..
Bruker den benevningen når vi snakker om det til gutten også :P

Tenkte ikke på det når jeg skrev det jeg skrev.
Tenkte at ofte når man får litt mer penger har jeg hørt flere uttale at de går vel bare ut "i det store hullet", det var det uttrykket jeg tenkte på

Hehe..
Bruker den benevningen når vi snakker om det til gutten også :P

Tenkte ikke på det når jeg skrev det jeg skrev.
Tenkte at ofte når man får litt mer penger har jeg hørt flere uttale at de går vel bare ut "i det store hullet", det var det uttrykket jeg tenkte på
Og jeg tror at når folk sier det store hullet mener de egentlig å referere til sorte hull, kanskje?

Oki:). Nei, det skjønner jeg:). Greit å feire tidligere da:). Jeg var vel på sykehuset 4 dager når min ble tatt med hastesnitt.. Tok du keisersnitt med eldste også?
Nei, hun kom riktig vei... Ble født natt til fredag og vi fikk dra hjem mandag til lunsj.

Oppdatert 10:27

6. onemoretime: 2378
10. Kengu: 1821
13. Lilleblomst (Mars2015): 1708
14. Lykkeliten: 1546
21. EJ: 1197
23. Musemor med to små og en i magen: 1137
25. Sara: 1036
26. trinebeth: 887 (ligger 115 innlegg foran 31. plassen)

34. FruJohnsen: 696 (ligger 77 innlegg bak 30. plassen)
39. Fiona84: 583
55. Twinkle: 395
67. Huleboer: 339
86. Liisjja: 271
92. Gretehelenl: 256
98. Molly: 242

Lovebelly

30. plassen har 773
31. plassen har 772
35. plassen har 680
40. plassen har 576
100. plassen har 235

Når denne dagen er over har det gått 80 % av november, tilsvarende 960 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 25 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I november er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :) Quote meg gjerne så jeg ser at du vil med.

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 33,6 innlegg i snitt per dag (773 / 23 dager), tilsvarende omtrent 1010 innlegg etter 30 dager.
Oi, jeg ligger ikke så galt ann til at jeg nesten ikke har skravlet. Verre med Molly.

Oi, jeg ligger ikke så galt ann til at jeg nesten ikke har skravlet. Verre med Molly.
Ja tror nok du berger deg på topp 100 uten tvil. Skal prøve meg på 1200 her, men ser ikke ut som at jeg har vært inne i rett tidspunkt for å få inn litt innlegg. Mange har mye.

Back
Topp